۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۲۹۲۷
مدیر کل پدافند غیرعامل استان خوزستان عنوان کرد
سعید فیوضی در حاشیه بازدید از پروژه احداث پتروشیمی کیمیا در شهرستان اندیمشک گفت: صورت بهره برداری از پتروشیمی کیمیا حدود 2 هزار فرصت شغلی ایجاد می شود، که این امر می تواند در کاهش نرخ بیکاری در منطقه بسیار موثر باشد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از  اندیمشک، جلسه ای با حضور سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان، جهانگیری نژاد فرماندار اندیمشک و سایر مسئولین محلی در خصوص بررسی روند پیشرفت فیزیکی و همچنین رصد رعایت الزامات پدافند غیرعامل در پروژه احداث پتروشیمی کیمیا در شهرستان اندیمشک برگزار شد.

در همین راستا پروژه عملیات ساخت پتروشیمی، محل احداث، روند تجهیز کارگاه ها و تسطیح اراضی توسط فیوضی و جهانگیری نژاد مورد بازدید قرار گرفت.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان در حاشیه این بازدید، گفت: شرکت پتروشیمی کیمیا پس از تجهیز کارگاه، در حال تسطیح اراضی جهت احداث است.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن روند پیشرفت پروژه، افزود: انتظار می رود پتروشیمی کیمیا در چهار سال آینده به بهره‌برداری برسد.

فیوضی در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت پتروشیمی کیمیا در صورت بهره برداری حدود 3 هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند و این امر می تواند در کاهش نرخ بیکاری در منطقه بسیار موثر باشد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان در پایان تاکید کرد: اقدامات و ملاحظات پدافند غیر عامل در پروژه پتروشیمی کیمیا لحاظ شده و از سوی این اداره کل در حال رصد و پیگیری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر