۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۵۲۹۲۶
سردار حیدری عنوان کرد
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: طرح جامع پدافند غیر عامل می‌تواند در تصمیم گیری‌ها و برنامه ریزی‌های های مسئولان ارشد استان‌ها به عنوان چراغ راهنما و نقشه راه کمک کار باشد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از یزد، معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیر عامل کشور در نشست شورای پدافند غیر عامل استان یزد با بیان اینکه طرح جامع پدافند غیر عامل این استان تا پایان سال 98  تدوین و اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: این طرح می‌تواند در تصمیم گیری‌ها و برنامه ریزی‌های های مسئولان ارشد استان‌ها به عنوان چراغ راهنما و نقشه راه کمک کار باشد.

سردار حیدری با بیان اینکه شناسی سرمایه ها و شناسایی دارایی‌ها استان از عملکردهای طرح جامع پدافند غیرعامل هستند، افزود طرح جامع پدافند غیر عامل تهدیدات احتمالی هر استان را شناسایی و با تهیه سناریو برای ارائه راه حل آسیب شناسی، ماهیت شناسی، آسیب پذیری و تجزیه و تحلیل می‌کند.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان هم در ادامه این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد قرار گاه پدافند زیستی استان گفت: در این قرار گاه مباحث آنفلوانزا حاد پرندگان، مگس مدیترانه‌ای مورد بررسی قرار گرفته و راه‌های مقابله با تهدیدات آن دو بررسی شده است.
 
طهماسبی همچنین گزارشی از وضعیت برق اضطراری دستگاه‌های خدمت رسان استان ارائه کرد.





گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر