۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۵۲۹۲۴
معاون زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور خواستار شد
سردار ساسانی خواهان ارتقای فعالیت کمیته پدافند غیر عامل وزارت امور اقتصادی و دارایی با کمیته های سازمان های تابعه برای مشارکت در دفاع اقتصادی شد.
 به گزارش خبرنگار پایداری ملی، نشست مشترک کمیته پدافند غیر عامل وزارت امور اقتصادی و دارایی با کمیته های سازمان های تابعه و زیر مجموعه وزارت متبوع برگزار شد. در این نشست که به میزبانی سازمان پدافند غیر عامل کشور برگزار شد، علی عسکری معاون توسعه مدیریت و منابع و مسئول کمیته اصلی پدافند غیر عامل وزارت امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی ، با تشریح فرصت های موجود برای ارتقای بهره وری و افزایش کارآمدی پدافند غیرعامل و تقویت برنامه های دفاع اقتصادی وزارت اقتصاد، بر ضرورت همگرایی و هم افزایی کمیته های دستگاه های وابسته و تابعه با سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد.


بنابراین گزارش، حجت الله صالحی دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز گزارش اقدامات انجام شده یک سال گذشته این کمیته را ارائه کرد.


در ادامه، سردار محسن ساسانی معاون زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور طی سخنانی، انتظارت سازمان پدافند غیر عامل را از کمیته های پدافند غیرعامل دستگاه ها مطرح و خواهان ارتقای فعالیت این کمیته ها برای مشارکت در دفاع اقتصادی شد.


گفتنی است، کمیته اصلی پدافند غیر عامل وزارت امور اقتصادی و دارایی با ترکیب جدید و با مسئولیت معاون توسعه مدیریت و منابع و دبیری رئیس مرکز حراست این وزارتخانه آغاز بکار کرده است.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)




گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر