۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۵۲۹۲۱
پورعلی تاکید کرد
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودبار گفت: هماهنگی بخشداران، شهرداران، شوراها و دهیاران با محوریت جهاد کشاورزی برای نصب بنرهای هشدار دهنده و حاوی نکات آموزشی، در اولویت قرار دارد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از شهرستان رودبار، جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان رودبار با محوریت مبارزه و کنترل آفت مگس زیتون به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گیلان برگزار شد.

در ابتدای این نشست؛ علی‌اکبر پورعلی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودبار با تشریح وضعیت شهرستان رودبار در زمینه تولید فرآورده های زیتون و نیاز هم افزایی و تعامل دو سویه مردم و مسئولین و کارگزاران دولت در کاهش حجم خسارات به این محصول استراتژیک،  اظهار داشت: هماهنگی بخشداران، شهرداران، شوراها و دهیاران با محوریت جهاد کشاورزی برای نصب بنرهای هشدار دهنده و حاوی نکات آموزشی، در اولویت قرار دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: توزیع اقلام و استفاده از تجهیزات کنترلی و از بین برنده آفت و تعیین زمانبندی و اولویت مکانهای شروع مبارزه، برگزاری کارگاه آموزشی برای کشاورزان و باغداران در کنترل آفت و افزایش کمی و کیفی محصول، همکاری جهاد کشاورزی در تامین و افزایش تعداد دستگاههای سم پاش را ضروری دانست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر