۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۲۸۸۹
در راستای برنامه ها و اهداف پدافند غیرعامل ، دکتر خجسته پور ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به اتفاق کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و کشاورزیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ، از بخشهای مختلف شرکت آبفای روستایی بازدید نمود .

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از مشهد، در راستای برنامه ها و اهداف پدافند غیرعامل ، دکتر خجسته پور ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به اتفاق کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و کشاورزیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ، از بخشهای مختلف شرکت آبفای روستایی بازدید نمود .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری ضمن بازدید از آزمایشگاه کنترل کیفیت شیمیایی و میکروبیولوژی در جریان چگونگی روند تست شیمیایی و میکروبی آب چاه ها و مخازن تامین آب روستایی قرار گرفتند . در ادامه از اتاق تله متری و کنترل از راه دور شرکت آبفای روستایی بازدید نمودند.

خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه کمیته پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان بر رعایت ملاحضات و الزامات پدافند غیرعامل در کلیه منابع و مخازن آب در سطح استان سمنان تاکید کرد.

وی آب را مایه حیات و زندگی و یکی از نعمات الهی دانست و افزود که اگر از آن ‌محروم شویم، حیات همه جانداران روی زمین به مخاطره میافتد، فلذا تلاش برای تامین آب برای مردم یک عبادت است.

معاون استاندار تامین حداکثری آب برای همه کسانی که واجد شرایط هستند یک ضرورت حیاتی برشمرد و گفت: تامین آب شرب سالم و رعایت ملاحظات بهداشتی از اهمیت خاصی برخوردار است.

جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان سمنان افزود: در تامین آب و مراقبت در طول ارائه خدمات، رعایت نکات پدافند غیرعامل باید همواره باید مد نظر قرار بگیرد چرا که برخی مخاطرات انسانی ممکن است سلامت مردم را به خطر بیندازد، لذا رعایت ملاحظات پدافندی به عنوان مکملی بر ارائه همه خدمات و انجام امور حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: جانشین سازی های آب نیز از نکات مهم پدافند غیرعامل است که بسیار حائز اهمیت می باشد چراکه نباید در ارائه خدمات مردم خللی ایجاد شود و باید برای مخازن آبی و شبکه های آب در استان نیاز است تا جایگزین در نظر گرفته شود.

 خجسته پور ادامه داد نصب دوربین های پایش تصویری و گشت مداوم و بازدید از مخازن و کنترل از راه دور از اقدامات موثر در جلوگیری از خطاهای انسانی است و امروز دنیا به سمتی حرکت می کند که بسیاری از خدمات از راه دور کنترل می شود، لذا بهره گیری از تکنولوژی های حفاظتی و پدافند غیرعامل باید مورد توجه قرار گیرد و همه خدمات و بسترها باید بر مبنای کمبود آب قرار گرفته وهمه دربحث نگهداری و منابع تامین آب پایدار بکوشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر