۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۵۲۸۶۵
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس جواز تاسیس‌های صادره امسال، زمینه اشتغال مستقیم برای سه هزار و 462 نفر فراهم می‌شود.

به گزارش پایداری ملی، معصوم علی‌اکبری امروز در ارومیه، اظهار کرد: بر اساس جواز تاسیس‌های صادره امسال، زمینه اشتغال مستقیم برای سه هزار و 462 نفر فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: تا تیر ماه امسال، تعداد پروانه‌های صادره برای واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده 39 فقره بوده که نسبت به مدت زمان مشابه 117 در صد رشد داشته است.

 معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری صنعتی در استان گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت آذربایجان‌غربی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، با 209 درصد افزایش روبرو بوده است.

وی همچنین افزود: تا تیر ماه امسال، تعداد 188 فقره جواز تاسیس برای ایجاد واحدهای صنعتی جدید در استان با حجم سرمایه‌گذاری هفت هزار و 523 میلیارد ریال صادر شده است.

علی‌اکبری با اشاره به سرمایه‌گذاری واحده‌های بهره‌برداری شده امسال بیان کرد: تاکنون 39 واحد صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری 652 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده که از لحاظ حجم سرمایه گذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 209 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به تعداد اشتغال‌آفرینی واحده‌های به بهره‌برداری رسیده امسال اظهار کرد: با بهره‌برداری 39 واحد صنعتی برای 377 نفر به طور مستقیم زمینه اشتغال فراهم شد که با رشد 74 درصدی همراه شده است.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر