۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۲۷۵۶
با همت اداره کل پدافند غیرعامل استان گیلان؛
کنفرانس ملی پدافند الکترونیکی و دفاع سایبری با هدف جمع‌آوری آرا و نظرات نخبگان دانشگاهی و صنعت افتا جهت تبادل نظر و ارایه راهکار‌های امن‌سازی فضای تولید و تبادل اطلاعات در" 21و22 آبانماه سالجاری در دانشگاه گیلان برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از گیلان، کنفرانس ملی پدافند الکترونیکی و دفاع سایبری با هدف جمع‌آوری آرا و نظرات نخبگان دانشگاهی و صنعت افتا جهت تبادل نظر و ارایه راهکار‌های امن‌سازی فضای تولید و تبادل اطلاعات در" 21و22 آبانماه سالجاری در دانشگاه گیلان برگزار می شود.

این کنفرانس صرفا به مباحث علمی بسنده نخواهد کرد و در جهت بهتر و بیشتر شدن ارتباط صنعت و دانشگاه گام خواهد برداشت. اهم فعالیت های این کنفرانس؛ برگزاری مسابقات دانشجویی در حوزه های مرتبط، تقدیر از پایان نامه‌های برتر، ارایه سخنرانی با دعوت  از فعالان بخش صنعت، ارایه تجربیات موفق صنعتگران و همچنین ایجاد نمایشگاه  جانبی با ارائه محصولات بومی  خواهند بود .

محورهای این کنفرانس در حوزه شناسائی راهکارها و الزامات پیاده‌سازی سیاست‌ها نظام مقابله با حوادث رایانه ای، دفاع سایبری و جنگ اطلاعات، تهدیدات امنیتی زیر ساخت‌های شبکه و مراکز داده، بدافزارها و ضد بدافزارها، امنیت و حفظ حریم خصوصی در شبکه‌های اجتماعی، شناسایی چالش‌ها و تهدیدات حوزه دفاع سایبری، شناسایی ظرفیت‌ها و توسعه کسب و کار در فضای مجازی، توسعه و ترویج رویکردهای بومی دفاع سایبری،امنیت سامانه‌های کنترل صنعتی، امنیت زیر ساخت‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا، اخلال و فریب (مخابراتی، راداری، مراقبت کنترل و ناوبری)، ردیابی، مکان‌یابی و شنود در حوزه ماهواره و شبکه‌های بیسیم، تداخل، اغتشاش و دفاع الکترومغناطیسی و حملات کانال جانبی، پردازش سیگنال در بخش‌های مختلف جنگ الکترونیک است.

و علاقمندان برای شرکت در این همایش می توانند  مقالات خود را به نشانی http://cyberconf.guilan.ac.irارسال کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر