۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۵۲۷۳۱
مدیرعامل مجتمع پتروشیمی مروارید گفت: تحریم‌ها بر تولید این مجتمع تاثیری نداشته و یک گرم هم از تولید ما کم نشده است.

به گزارش پایداری ملی، غلامرضا جوکار پیش از ظهر امروز  به مناسبت روز خبرنگار در نشست با اصحاب رسانه ، اظهار داشت : تحریم‌ها بر تولید این مجتمع تاثیری نداشته و یک گرم هم از تولید ما کم نشده است.

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی مروارید افزود: صداقت جزء ارزش‌های سازمانی ماست و شجاعانه مسایل خود را بیان می‌کنیم و در مقابل جامعه مسؤولیت‌پذیر هستیم و کمترین اثرات زیست محیطی داریم چون دانش فنی و تکنولوژی ما یکی از معتبرترین دانش فنی تولید اتیلن در دنیاست.

وی  با بیان اینکه این مجتمع سالانه ۵۰۰ هزار تن اتیلن تولید می‌کند، عنوان کرد: به دنبال افزایش ۱۵۰ هزار تن محصول اتیلن هستیم. سالانه نزدیک به ۵۰۰میلیون دلار درآمد داشتیم که بیش از ۹۰ درصد این در آمدها به بودجه کشور واریز شده است و ما هیچ ملتی را تحریم نمی‌کنیم و تولیدات‌ خود را به تمام کشورها می‌فروشیم. ملت ایران هیچ کشوری را تحریم نمی‌کند ما برای مردم شریف کشورمان ارزش ایجاد می‌کنیم.

جوکار با اعلام اینکه دانشگاه صنعت جم را توسعه می‌دهیم ، افزود: در بحث مسؤولیت‌های اجتماعی به تعهدات خود عمل و در قالب شورای راهبردی به محیط پیرامونی کمک می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجتمع پتروشیمی مروارید کمترین میزان آلودگی زیست محیطی دارد، تأکید کرد: کیفیت محصولات این مجتمع از کیفیت خوبی دارند و مشتریان کمترین نارضایتی از محصول تولیدی ما اعلام کرده‌اند.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر