۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۵۲۷۲۷
سردار حیدری در کارگروه تخصصی آب و انرژی کردستان عنوان کرد
در برهه کنونی دشمنان اقتصاد را بعنوان ابزار جنگی در نظر می گیرند، لذا رونق تولید می تواند به عنوان خط مقدم مبارزه و جهاد در حوزه اقتصادی باشد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از سنندج، کارگروه تخصصی آب و انرژی پدافندغیرعامل استان کردستان با حضور سردارحیدری معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافندغیرعامل، مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری و مدیران عامل دستگاه‌های اجرایی در مجتمع پتروشیمی کردستان برگزار شد.

ابتدای جلسه محمدرضا اصغری رئیس مجتمع پتروشیمی کردستان ضمن خوش آمدگویی به اعضا و بیان تاریخچه ای از فعالیت پتروشیمی کردستان به کارگیری نیروهای جوان و متخصص بومی را بر اساس منویات مقام معظم رهبری از نقاط مثبت این مجتمع عنوان نمود و بیان کرد: با استخدام این نیروها آینده روشنی برای استان کردستان و کشور در صنعت پتروشیمی میتوان متصور بود، باید توجه داشته باشیم هر آنچه که باعث قطع وابستگی به کشورهای خارجی و پیشرفت در  صنعت پتروشیمی باشد در راستای اهداف پدافندغیرعامل است.

محمد رضایی مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری کردستان نیز با بیان این موضوع که امسال طبق فرمایشات مقام معظم رهبری سال رونق تولید می باشد، مجتمع پتروشیمی کردستان در این خصوص ازجایگاه ویژه در تولید مواد پلی اتیلن درچرخه تولیدکشور ازجایگاه ویژه ومناسبی برخوردار است ودر این مجتمع رعایت اصول پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف همچون پدافند زیستی و بیوتروریسم وهمچنین درصورت توسعه مجتمع رعایت الزامات پدافند غیرعامل درحوزه کالبدی  موردتوجه جدی مسئولین قرارگیرد، ضمنا ما توانسته ایم با آموزش های پدافند غیرعامل در این مجموعه بزرگ صنعتی به نوعی سهم خود را در پیشبرد اهداف پدافند غیر عامل انجام دهیم.

سردار حیدری نیز ضمن بیان این موضوع که تهدیدات کنونی فناوری پایه و دانش پایه هستند، افزود: وجود مجتمع پتروشیمی کردستان را در راستای اشتغال و بر اساس شعار سال که رونق اقتصادی است، بعنوان  یک ویژگی ممتاز برای استان محسوب می شود. 

وی در ادامه با اشاره به تحریم های اقتصادی خاطر نشان کرد: در برهه کنونی دشمنان اقتصاد را بعنوان ابزار جنگی در نظر می گیرند، لذا رونق تولید می تواند به عنوان خط مقدم مبارزه و جهاد در حوزه اقتصادی باشد. و همانطور ک در زمان پیامبر (ص) ایشان را در شعب ابی طالب مورد تحریم اقتصادی قرار دادند اکنون  دشمنان پیروان راستین این پیامبر بزرگوار را مورد تحریم قرار داده اند تا با خیال واهی خود بین مردم و دولت شکاف ایجاد نمایند.

سردار حیدری افزود: وجود مجتمع های تولیدی در سطح کشور می‌تواند باعث رونق اقتصادی استان و کشور شود و در این خصوص استفاده از نیروهای متخصص و کار آمد بومی باعث هرچه بیشتر شدن اتحاد مردم و دولت گردد.

پس از پایان جلسه سردار حیدری به همراه اعضا از مجتمع و محصولات تولیدی آن بازدید کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر