۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۵۲۷۲۱
فرمانده ارشد پدافند غیر عامل منطقه ویژه پارس گفت: پایداری و استمرار در تولید گاز اولویت اصلی فرماندهی ارشد پدافند غیر عامل منطقه ویژه پارس است .

به گزارش پایداری ملی، سید پیروز موسوی عصر امروز در آیین معارفه فرمانده ارشد پدافند غیر عامل منطقه پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی  امانت ٨٠ میلیون ایرانی است که 70 درصد گاز و ٤٠ درصد محصولات پتروشیمی کشور را تولید می‌کند و از این منظر یک منطقه صنعتی منحصر به فرد در کشور به شمار می‌رود.

فرمانده ارشد پدافند غیرعامل منطقه ویژه پارس،  پارس جنوبی را گنجینه ملی دانست و تاکید کرد:پایداری تولید و حفظ جان انسان‌ها از وظایف اصلی مدیریت بحران در منطقه است که سعی می‌کنیم با کمک همه مردم ‏، شرکت‌های مستقر در منطقه و نهادهای نظامی و امنیتی از این ثروت ملی به خوبی نگه‌داری کنیم.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس بیان کرد: شیوه‌نامه ابلاغی وزارت نفت دستورالعمل اجرایی در شرایط بحرانی است که این شیوه‌نامه در قالب تمرین‌های ماهانه ،از جمله تمرینی که امروز صبح برگزار شد همواره در معرض آزمون و خطا قرار خواهد گرفت.

آیین معارفه  سید پیروز موسوی به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیر عامل منطقه پارس جنوبی  با حضور سردار مطیعی معاون فرمانده سازمان پدافند غیرعامل کشور، رئیس HSE شرکت ملی نفت ایران، نمایندگان HSE شرکت‌های مستقر در منطقه و رأسای پدافند غیر عامل شرکت ملی و وزارت نفت، برگزار شد.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر