۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۵۲۶۹۶
با حضور معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور صورت گرفت
معارفه فرمانده ارشد پدافند غیر عامل منطقه ویژه پارس با حضور معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.
 سردار محمدعلی مطیعی روز دوشنبه در آیین معارفه فرمانده ارشد پدافند غیر عامل منطقه ویژه پارس افزود: پدافند غیر عامل به عنوان یکی از موثرترین و پایدارترین روش های دفاع در مقابل تهدیدات حوزه انرژی مطرح است که کاهش آسیب پذیری و افزایش پایداری را به ارمغان می آورد.

وی یادآور شد: سازمان پدافند غیر عامل کشور پس از مشورت با وزیر نفت، حکم ارشدیت مهندس پیروز موسوی  به عنوان مدیر ارشد شرایط اضطراری در منطقه صادر شد که با توجه به وضعیت ویژه خلیج فارس، این وظیفه جدیدی است که به ایشان تفویض می شود.

معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور ادامه داد؛ علاوه بر حکم فوق که جنبه مدیریتی دارد مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیر عامل منطقه پارس جنوبی نیز منصوب می‌شود.

سید پیروز موسوی فرمانده ارشد پدافند غیر عامل منطقه ویژه پارس نیز در این مراسم پارس جنوبی را امانت ٨٠ میلیون ایرانی خواند که ۷۰ درصد گاز و ٤٠ درصد محصولات پتروشیمی کشور را تولید می کند و از این منظر یک منطقه صنعتی منحصر به فرد در کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: پارس جنوبی گنجینه ملی است  و پایداری در تولید اولویت اصلی فرماندهی ارشد پدافند غیر عامل منطقه ویژه پارس است.

موسوی یادآور شد: پایداری تولید و حفظ جان انسان ها از وظایف اصلی مدیریت بحران در منطقه است که سعی می کنیم با کمک همه مردم ‏، شرکت های مستقر در منطقه و نهادهای نظامی و امنیتی از این ثروت ملی به خوبی نگهداری کنیم.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس شیوه نامه ابلاغی وزارت نفت را دستور العمل اجرایی در شرایط بحرانی بر شمرد که این شیوه نامه در قالب تمرین‌های ماهانه ،از جمله تمرینی که امروز صبح برگزار شد همواره در معرض آزمون و خطا قرار خواهد گرفت.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر