۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۵۲۶۸۵
موضوع پدافند ۼیر‌عامل باید در تمام رده‌ها و اقشار جامعه گسترش پیدا کند، حتی خانواده‌ها هم باید با این موضوع درگیر باشند و بایستی در این زمینه آموزش مطلوبی به آنها ارائه شود.
 به گزارش خبرنگار پایداری ملی در خوزستان، شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه در این جلسه با اشاره به نقش پدافند غیر عامل بویژه در بحران اخیر، بر اهمیت برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه هایی از این دست و لزوم اهتمام دستگاه های اجرایی در امر آموزش و ایجاد آمادگی در راستای کاهش آسیب پذیری جانی و مالی تأکید کرد.
 
هاشمی اظهار کرد: موضوع پدافند ۼیر‌عامل باید در تمام رده‌ها و اقشار جامعه گسترش پیدا کند، حتی خانواده‌ها هم باید با این موضوع درگیر باشند و بایستی در این زمینه آموزش مطلوبی به آنها ارائه شود.
 
سپس در ادامه آقای سعید فیوضی، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خوزستان هدف از پدافند غیرعامل را حفاظت از جان و مال مردم، تاسیسات، زیر ساخت ها، منابع اقتصادی و... بیان کرد و گفت:پدافند غيرعامل در تعريفي جامع به معناي مجموعه اقدامات غيرمسلحانه است كه موجب افزايش بازدارندگي، كاهش آسيب پذيري ، ارتقاي پايداري ملي و تسهيل در امر مديريت بحران در برابر تهديدات نظامي دشمن مي شود.
 
وی گفت: پدافند غیر‌عامل مجموعه‌ای از خدمات مطلوب و مفید برای کاهش خسارات وارده به زیرساخت‌ها در جنگ، سیل، زلزله و موارد این چنین است.
 
فیوضی، همچنین از نقش پدافند غیرعامل و رعایت الزامات و آمادگی های لازم برای مقابله با تهدیدات احتمالی و نیز کاهش آسیب پذیری ناشی از خطرات مطرح کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر