۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۵۲۶۷۶
مسوول بسیج رسانه در استان همدان با اشاره به اهميت بیانیه گام دوم انقلاب گفت: انتظار می‌رود رسانه‌ها و خبرنگاران به اين موضوع توجه بيشتری كنند.
به گزارش پایداری ملی، همزمان با سالروز ازدواج دخت مکرم نبی اکرم(ص) و مولای متقیان حضرت علی(ع) و به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار مراسمی در اردوگاه فرهنگی و تربیتی ابوذر همدان برگزار شد.

در این مراسم ابتدا مسابقات تیراندازی و دارت برای بانوان و آقایان خبرنگار برگزار شد که مورد استقبال خبرنگاران قرار گرفت.

در ادامه مراسم مسوول بسیج رسانه در استان همدان ضمن تبریک هفته خبرنگار با اشاره به اینکه امسال بسیج رسانه برنامه فرهنگی همراه با مسابقات ورزشی برای خبرنگاران در نظر گرفت اظهار کرد: بسیج هر سال برای گرامیداشت روز خبرنگار برای این قشر تأثیرگذار در جامعه برنامه اجرا می‌کند.

در این مراسم جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، وحید خادمی مسوول فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) و خبرنگاران پیشکسوت و جوان استان حضور داشتند.

عباس محرمی با اشاره به اینکه در سال‌ جاری دو برنامه مد نظر بسیج رسانه است افزود: یکی از برنامه‌ها برگزاری جشنواره ابوذر مخصوص رسانه‌ای‌های کشور است که در هشت قالب خبری با 9 موضوع برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته از استان همدان 70 اثر به تهران ارسال شد که حائز رتبه نشدند ادامه داد: امیدواریم امسال آثاری به دست ما برسد و بعد از برگزاری جشنواره استانی، آثار منتخبین به تهران ارسال می‌شود.

مسوول بسیج رسانه در استان همدان با اشاره به اینکه فرصت ارسال آثار تا پایان آبان‌ماه امسال است افزود: آثار باید متعلق از آذرماه سال گذشته تا آبان‌ماه امسال باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه موضوع دوم بیانیه گام دوم انقلاب است بیان کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها، خبرنگاران و صاحبان رسانه‌ها به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب بیشتر بپردازند و ماحصل آن را برای ما ارسال کنند.

محرمی با اشاره به اینکه آثار مربوط به بیانیه گام دوم انقلاب بعد از جمع بندی در مراسمی مورد تقدیر قرار می‌گیرد تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دیگر هم طرح شهیدحججی است که در آن جوانان مومن انقلابی و پای کار نظام را شناسایی کرده و در قالب‌هایی دسته‌بندی می‌کنیم.

در پایان این مراسم از مدیر «خبرگزاری فارس در همدان» و سردبیران روزنامه سپهرغرب، با مردم همدان و خورشید غرب که بیشترین خبر را در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب منتشر کرده‌اند تقدیر به عمل آمد.

همچنین از سه نفر برتر بانوان و آقایان در مسابقات دارت و تیراندازی با اهدای هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر