۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۲۶۶۸
در جلسه ساماندهی کشتارگاهای استان مرکزی عنوان شد
در ساماندهی کشتارگاهای استان مرکزی تدابیر لازم در خصوص تسریع در راه اندازی کشتارگاه های جدید الاحداث شهرستان زرندیه و گشتارگاه بهسازی شده اراک اتخاذ شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از اراک، جلسه ساماندهی کشتارگاه‌ها استان مرکزی با حضور نماینده پدافند غیرعامل، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری مرکزی و دستگاه های اجرایی مربوطه در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد. 

در همین راستاجلسه ای جهت ارائه گزارش از وضعیت کشتار های استان و بررسی مشکلات موجود در این بخش و اتخاذ تدابیر لازم با هدف رفع موانع پیش رو تشکیل گردید. حاضرین در جلسه به بیان نقطه نظرات خود و ارائه راهکار های عملی  پرداختند.

موضوع سلامت جامعه و حفظ آن خواست جدی همه شهروندان بوده که توجه به نظارت بر فرآورده های خام دامی و دفع فاضلاب آنها از مهمترین شاخص های حفظ سلامت مردم است و در همین راستاپس از ارائه گزارشات لازم از کشتار گاه های استان موانع و مشکلات مطروحه مورد ارزیابی و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه جلسه تدابیر لازم در خصوص تسریع در راه اندازی کشتارگاه های جدید الاحداث شهرستان زرندیه و گشتارگاه بهسازی شده اراک اتخاذ شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر