۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۵۲۴۲۷
سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی استفاده حداکثری از فناوری ها و توانمندی های داخلی را در راستای مصون سازی و مقابله با خطر نفوذ دشمنان ضروری برشمرد و بر رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل در دستگاه ها و تداوم خدمات رسانی در مواقع حساس و بحرانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از استان آذربایجان شرقی،  آقایی سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی، ضمن تقدیر از عملکرد و اقدامات فرمانداری هوراند و سایر دستگاه های اجرایی شهرستان در حوزه پدافند غیرعامل اظهار داشت: لزوم آمادگی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه یکی از مسولیت های متولیان دستگاه های اجرایی می باشد. 

وی افزود: این امر با احصاء تهدیدات و آسیب های احتمالی جهت مقابله با مشکلات محقق می شود.

آقایی در ادامه با اشاره به تهدیدات طبیعی و غیر طبیعی، در خصوص ماهیت این تهدیدات مواردی را ذکر کرد. 

وی  استفاده حداکثری از فناوری ها و توانمندی های داخلی را در راستای مصون سازی و مقابله با خطر نفوذ دشمنان ضروری برشمرد و بر رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل در دستگاه ها و تداوم خدمات رسانی در مواقع حساس و بحرانی تاکید کرد.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل، فعال‌تر شدن کارگروه های 11 گانه و کمیته های پدافند غیرعامل دستگاه ها را در جهت احصاء تهدیدات و اتخاذ تدابیر لازم و انعکاس به مسئولین مربوطه موثر دانست. 

وی در پایان اجرای برنامه های آموزشی عمومی و تخصصی برای کارکنان و آحاد مردم را در کاهش خسارات ضروری دانسته و برگزاری رزمایش های مختلف برای ارزیابی آمادگی و هماهنگی دستگاه های مسئول در مواقع بحران را یادآوری نمود.

مردانیان فرماندار شهرستان هوراند نیز در این جلسه در خصوص اقدامات صورت گرفته دستگاه های اجرایی شهرستان در حوزه پدافند غیرعامل توضیحاتی ارائه نمود. 

وی فعال شدن کمیته های پدافند غیرعامل در دستگاه های اجرایی را خواستار شد تا با تشکیل جلسات و اجرای مصوبات کارگروه ها و اخذ تصمیمات کارشناسی نسبت به آسیب شناسی و جلوگیری از خسارات احتمالی اقدامات لازم انجام گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر