۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۵۲۳۲۹
در کارگروه تخصصی امداد و نجات پدافند غیرعامل در گیلان عنوان شد
نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استان گیلان: هریک از نهاد ها وزارتخانه ها برنامه مدونی را به صورت عملیاتی تهیه و چشم انداز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را تدوین نمایند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از گیلان، جلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات پدافند غیر عامل با حضور اعضای کارگروه در سالن جلسات هلال احمر استان برگزار شد.

در این جلسه کاظمی نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استان گیلان ضمن اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل بر اهمیت شناسایی حوزه های تهدیدی نوین تاکید کرد و گفت : اگر موضوع تهدید شناسی به عنوان سر فصل موضوعات پدافند در مبحث آموزش مورد توجه قرار گیرد پدافند غیرعامل جایگاه حقیقی خود را در دستگاه های اجرایی خواهد یافت.

وی با بیان انواع تهدیدات و لزوم نگاه تخصصی دستگاه ها به حوزه تهدیدات داخلی و خارجی ادامه داد: به دلیل تخصصی بودن اصل پدافند غیرعامل در حوزه های مهندسی در هریک از دستگاه ها لازم است هریک از نهاد ها وزارتخانه ها برنامه مدونی را به صورت عملیاتی تهیه و چشم انداز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را تدوین نمایند.

وی به برنامه ریزی های کلان کشوری در سطح راهبردی حوزه پدافند اشاره کرد و گفت: در رده های عملیاتی و سطوح اجرایی انتظار می رود کارگروه های تخصصی از جمله کارگروه امداد و نجات، هوشمندانه و مدبرانه با همدلی و همفکری فضای بهتری را در حوزه دشمن شناسی و مدیریت بحران رقم بزنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر