۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۵۲۱۵۳
سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی عنوان کرد:
جلسه بررسی الزامات قطار شهری تبریز با حضور سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی، مدیر حراست و مدیر فنی سازمان قطار شهری تبریز و حومه در محل اداره کل پدافند غیرعامل استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این جلسه محمدباقر آقایی سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: فعالسازی کمیته پدافند غیرعامل در دستگاه های اجرایی استان الزامی است و وجود این کمیته باعث احصاء مستمر تهدیدات و آسیب پذیری های موجود در دستگاه اجرایی می شود. وی با اشاره به این که یکی دیگر از وظایف کمیته پدافند غیرعامل، برگزاری آموزش های عمومی و تخصصی پدافند غیرعامل می باشد، آمادگی اداره کل پدافند غیرعامل را در جهت پیشبرد اهداف آموزشی سازمان قطار شهری تبریز اعلام نمود.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل در ادامه با بیان این که نتایج ارزیابی سایبری از بازدید انجام شده از سازمان قطار شهری تبریز با تلاش مجدانه اکیپ مشترک سایبری اداره کل پدافند غیرعامل آماده شده است، اعلام داشت: نکات مهم جهت بهبود وضعیت امنیت سایبری سازمان قطار شهری تبریز آماده ارائه می باشد.

آقایی در انتها با اشاره به تلاش های انجام شده در زمینه احداث خط 2 مترو تبریز، لحاظ نمودن الزامات پدافند غیرعامل در طراحی خط 2 را خواستار شد. وی عدم رعایت این الزامات را منشاء تهدیدی عنوان نمود که می تواند در زمان بحران باعث تشدید خسارات گردد.

قاسمی مدیر فنی سازمان قطار شهری تبریز نیز در این جلسه گزارشی از روند اجرایی خط 1 مترو تبریز و اقدامات انجام شده در خصوص خط 2 مترو تبریز ارائه نموده و رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل در پروژه قطار شهری را از اولویت های مهم برشمردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر