۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۲۱۵۲
مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری سمنان دردیدار با مدیرعامل مرکز تجاری ققنوس سمنان بر اهمیت مصون سازی مراکز تجاری و اقتصادی استان سمنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیر­کل پدافند­غیرعامل استانداری سمنان دردیدار با مدیرعامل مرکز تجاری ققنوس سمنان بر اهمیت مصون سازی مراکز تجاری و اقتصادی استان سمنان تاکید کرد.

- ایرج کارخائی مدیرکل پدافندغیر عامل استانداری سمنان برای بازدید و تاکید ر­عایت الزامات پدافند­غیرعامل در روند ساخت مجتمع تجاری ققنوس و با مدیرعامل مرکز تجاری ققنوس دیدار کرد.

- مدیرکل پدافند غیرعامل ضمن اشاره به قرار گرفتن مجتمع تجاری ققنوس در گروه ساختمان های مهم، به ضرورت اجرای دستور العمل های پدافند غیرعامل در ارتباط با مراکز تجاری و مصون سازی این مجتمع از آسیب­های احتمالی تاکید کرد.

- ایشان با اشاره به حادثه سیل اخیر و آسیب های گسترده آن افزودند می بایست روند ساخت با حداقل نقص ممکن پیش رود و الزامات پدافند غیرعامل به طور کامل رعایت شود و همچنین پیش بینی های لازم برای حوادث طبیعی و غیرطبیعی را در نظرگرفت تا آسیب های آن ها تا حد ممکن کاهش یابد.

- وی باتوجه به­اهمیت مراکزتجاری وتهدیدات آن­ گفت: باید تمهیدات­لازم با­استفاده ازدستور العمل­های پدافندغیرعامل برای مقابله با تهدیدات را به طور کامل در نظر گرفت.

- ایرج کارخائی با اشاره به اصول پدافند غیرعامل تاکید کرد که این مجتمع می بایست حداقل سه ورودی و خروجی، خروجی­های اضطراری ­و­برق اضطراری برای مواقع حساس وبحرانی داشته باشد.

- مدیرکل پدافند غیرعامل بااشاره به داشتن مساحت­زیاد و­­ دارا بودن مسیرهای مختلف دسترسی افزودندکه می­بایست نیروهای امنیتی وحراستی به طور کامل به تمامی قسمت ها مسلط و­دارای توانایی راهنمایی دقیق مردم به محل­های امن ومسیرهای خروجی­ مهم­ و اضطراری­را داشته وبا توجه به­الزامات پدافند غیرعامل باید تابلوهای مناسب مسیریابی نصب شود.

- ایشان افزودند: اداره کل پدافند غیر عامل آمادگی انجام مانور مشترک ودوره های آموزشی به منظور بهبود سطح آگاهی نیروها وپرسنل داخلی مرکزتجاری ققنوس و عموم مردم برای کسب آمادگی های بیشتردر مواقع خطر با مجتمع ققنوس را دارد.

- در ادامه بیرقی مدیرعامل مجتمع تجاری ققنوس به موارد حفاظتی و امنیتی انجام شده از نظر پدافند غیرعامل تاکنون و تمهیدات در نظر گرفته شده لازم برای نقاط مختلف مجتمع در مواقع اضطرار اشاره کرد و افزود این مجتمع تجاری الزامات پدافند غیرعامل را تا بیشترین حد ممکن رعایت و تمایل به همکاری با اداره کل پدافند غیرعامل استانداری در هر زمینه ای برای بهتر شدن عملکرد این مجتمع درمواقع حساس را دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر