۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۲۰۹۳
مانور استانی زلزله در شهرستان شبستر با مشارکت کارگروه های تخصصی مدیریت بحران استان و شهرداری های نه گانه شهرستان و سایر ادارات عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان در محوطه کارخانه نساجی خامنه بمنظور آمادگی بیشتر و ارزیابی دستگاه های اجرایی و همچنین افزایش آگاهی ها و توانایی های عمومی برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شبستر با تاکید بر کیفیت برگزاری مانور گفت:هدف از برگزاری مانور زلزله سنجش آمادگی اعضا کارگروه های تخصصی استان و نحوه امداد ونجات و همچنین ایجاد هماهنگی بین دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران ومسئول در حوادث و بحرانهاست.

عبداللهی گفت: در این مانور پس از اعلام زلزله فرضی با درجه ریشتر7 ، تیم های امدادی با حضور به موقع و در کمترین زمان ممکن در صحنه و اقدام به انجام عملیات های ارزیابی، جستجو ونجات، اسکان اضطراری با برپایی چادر، درمان اضطراری با برپایی بیمارستان صحرایی و درمانگاه نمودند.

معاون فرماندار شبستر گفت؛ پس از برگزاری مانور نسبت به احصاء نقاط ضعف و قوت دستگاه های اجرایی مسئول اقدام و مستندسازی برای استفاده از تجربیات توسط اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان انجام خواهد شد.

وی ضمن تشکر از مدیریت بحران استان به خاطر انتخاب شبستر برای برگزاری مانور استانی و همچنین تقدیر از کلیه اعضای کارگروه های استانی و شهرداران نه گانه شهرستان شبستر و مشارکت کنندگان در این مانور تاکید کرد؛ از دیدگاه کارشناسان ارزیابی، سطح برگزاری این مانور بسیار خوب بوده و نتایج اولیه آن حاکی از موفقیت در برگزاری مانور است که نتایج دقیق ارزیابی کارگروه ها در اولین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران اعلام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر