۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۵۲۰۶۰
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج از برگزاری کنگره‌های شهدا در تمام استان‌های کشور خبر داد و گفت: چالش‌های امروز جامعه با فرهنگ دفاع مقدس حل می‌شود.
به‌گزارش پایداری ملی، سردار احمد حق‌طلب پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی نقش امام(ره) در دفاع مقدس اظهار داشت: برگزاری کنگره نقش ملی شهدا از 10 سال پیش شروع شده تا 1400 نیز ادامه پیدا می‌کند، یعنی هیچ استانی نمانده که کنگره بزرگداشت را برگزار نکرده باشد.

وی افزود: کنگره‌ها هر 10 سال یک‌بار برگزار می‌شود، برگزاری این کنگره‌ها با وسعت و عظمت بزرگی برگزار می‌شود، درحال‌حاضر سابقه برگزاری کنگره‌ها به 10 سال می‌رسد که مورد ستایش مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج تصریح کرد: اقدامات بسیار مناسب و زیربنایی در رابطه با کنگره شهدا انجام شده که این موضوع قابل توجه و تأثیرگذاری است.

حق‌طلب عنوان کرد: بیشترین فراوانی فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با دفاع مقدس و شهدا است، چالش‌های امروز جامعه با فرهنگ دفاع مقدس حل می‌شود، در واقع الگوی امروز ما در حل مشکلات سیل و سایر موارد همان الگویی است که در دفاع مقدس از آن استفاده می‌شد.

وی افزود: امیدواریم این کنگره با اخلاص بیشتر برگزار شود و این سبب بزرگ و باعظمت بودن آن بشود تا مورد توجه حق تعالی، مقام معظم رهبری و شهدا قرار گیرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج بیان کرد: بزرگترین موضوعی که در یک استان رخ می‌دهد بحث کنگره‌ها است، در این راستا انتظار می‌رود در استان مرکزی همه مسئولان دست به دست هم دهند تا این کار بزرگ به ثمر برسد.

حق‌طلب عنوان کرد: الگوهای دفاع مقدس برای جامعه می‌تواند بسیار کارآمد باشد و امور جامعه را با الگو گرفتن از آنها به درستی پیش ببریم.

وی ادامه داد: نخستین کنگره برگزارشده امسال، در کردستان بود، در دی‌ماه نیز کنگره نقش امام(ره) در استان مرکزی برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور خاطرنشان کرد: اسفندماه این کنگره در بوشهر و کنگره قشری که مربوط به شهدای عشایر است در تهران برگزار می‌شود.

ضرورت پرداختن به کارهای تبیینی به‌جای تبلیغی در کنگره‌های شهدا

حق‌طلب عنوان کرد: باید در برگزاری این کنگره، به امور اجتماعی و خدمت‌رسانی دقت شود، استان‌هایی که به این موضوع دقت کردند موفقیت بیشتری داشتند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج کشور تصریح کرد: در روند اجرای کنگره به‌جای پرداختن به کارهای تبلیغی باید بیشتر به کارهای تبیینی بپردازیم، البته لزوم اطلاع‌رسانی نیز در این عرصه بسیار مهم است که اگر صدا و سیمای استان مرکزی فعال شود این اقدامات به 80 میلیون نفر انعکاس پیدا می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر