۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۵۲۰۴۹
صبح امروز جلسه هم اندیشی درخصوص بررسی وضعیت و روند پیشرفت طرح جامع پدافند غیرعامل شهری گرگان با حضور تجری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و دکتر دادبود شهردار گرگان و مجری طرح برگزار شد.
روابط عمومی گلستان
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، صبح امروز جلسه هم اندیشی درخصوص بررسی وضعیت و روند پیشرفت طرح جامع پدافند غیرعامل شهری گرگان با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و شهردار گرگان و مجری طرح برگزار شد.

در این جلسه درخصوص معضلات و مشکلات پیش روی طرح و همچنین ارائه راهکارهای اثر بخش جهت حل مسائل در روند مطالعات بحث و گفتگو شد. در این جلسه "احمد تجری مفرد" مدیرکل پدافند غیرعامل،با اشاره به کارهای اولیه تدوین سند جامع پدافندغیرعامل شهر گرگان تأکید کرد: این سند باید برپایه اطلاعات میدانی از دستگاه ها و با شناسایی دقیق تهدیدها تهیه شود تا بتواند برای آینده راهبردهای لازم را به مدیریت شهری گرگان ارائه دهد و از هدر رفت منابع مالی جلوگیری کند. وی ضمن بیان اهمیت و لزوم طرح جامع پدافند غیرعامل شهری گرگان، بیان داشت: اگر سند جامع، دقیق و کاملی در حوزه پدافند غیرعامل در حوزه شهر گرگان داشته باشیم که حاوی اطلاعات مستند و کارشناسی شده باشد به راحتی می توانیم منابع ملی و استانی را برای گرگان جذب و هدایت کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر