۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۵۲۰۴۷
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با توجه به سازوکار و مکانیزم در انتخابات ایران تقلب معنایی ندارد، گفت: دشمنان استکباری برای نابودی انقلاب اسلامی شبانه‌روز برنامه‌ریزی منسجم دارند.
به گزارش پایداری ملی، سردار یدالله جوانی شب گذشته در همایش یاوران ولایت به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان در مسجد امام رضا(ع)، اظهار کرد: شورای نگهبان نقش ویژه‌ای در 40 سالگی انقلاب اسلامی دارد.

وی با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: ایشان کشورمان و انقلاب اسلامی ایران را تنها انقلابی دانست که یک 40 سال پرافتخار را پشت سر گذاشته است بدون آنکه به آرمان‌ها، مبانی، اهداف و اصول آن خیانت شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بررسی انقلاب ایران و انقلاب‌هایی در کشورهای آمریکا، روسیه و چین، تصریح کرد: با مقایسه این انقلاب‌ها با یکدیگر بیشتر به اهداف و اهمیت جملات رهبر انقلاب پی می‌بریم و آن را درک می‌کنیم.

این مسؤول با اعلام اینکه امروزه در حالی وارد دهه پنجم و چهله دوم انقلاب می‌شویم که روح انقلابی جوانان بالندگی بیشتری نسبت به گذشته دارد، بیان کرد: انقلاب ما در منطقه حرکت بزرگی را برداشته که نظام سلطه را به وحشت انداخت هرچند اندیشه اسلام ناب سازنده هزاره سوم است.

جوانی با اشاره به اینکه اگر انقلاب اسلامی 40 سال از عمر پربرکت خود را پشت سر گذاشته و در مسیر حرکت گام برمی‌دارد معنایش این است که نهادهای کنترلی، نظارتی و صیانتی وظایف خود را درست انجام می‌دهند، گفت: یکی از نهادهای مهم صیانتی و نظارتی انقلاب اسلامی شورای نگهبان است البته در ساختار حقوقی جمهوری اسلامی شورای نگهبان نقش اساسی و بی‌نظیر دارد و در حفظ انقلاب بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل هجمه‌ها و تخریب‌های شورای نگهبان از سوی بدخواهان انقلاب اسلامی جایگاه باارزش این نهاد را نشان می دهد، ادامه داد: امام امت فرمودند که حفظ نظام از اوجب واجبات است و شورای نگهبان حافظ قانون اساسی خواهد بود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه در عصرمان مهمترین تکلیف حفظ جمهوری اسلامی است تا برای کسی که در این مسیر گام برمی‌دارد موجبات رحمت الهی فراهم شود، یادآور شد: انتخابات از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و شبکه ناظرین بسیار گسترده از رأی مردم صیانت دارند، ناظران در راه نظارت بر انتخابات از جان مایه می‌گذارند و باید این اقدام ارزشمند را ارج نهاد.

این مسؤول با اشاره به اینکه اگر انقلاب اسلامی به بیراهه کشیده نشده و دیکتاتورها بر آن حاکم نشدند به خاطر این است که نهاد شورای نگهبان به درستی از قانون اساسی محافظت کرده است، بیان کرد: شورای نگهبان در انتخابات از آرای مردم محافظت کرده و مراقبت لازم را انجام داده تا حق مردم ضایع نشود، با دقت بسیار بالا از ورود افراد نااهل و خائن که صلاحیت ندارند جلوگیری می‌کند و در برگزاری انتخابات تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

جوانی یادآور شد: بعد پیروزی انقلاب تاکنون همه انتخابات‌ها با سلامت کامل برگزار شدند، با توجه به سازوکار و مکانیزم در انتخابات ایران تقلب معنایی ندارد و شورای نگهبان در کنار حفظ انسجام، انس و الفت نشست بصیری برای بصیرت‌افزایی دارد.

وی با اعلام اینکه تا زمانی که پرچم اسلام در ایران برافراشته است دشمنان بر ملت می‌تازند و از دشمنی‌ها ما را رها نمی‌کنند، گفت: زیرا تمام هستی آنها با انقلاب متزلزل است هرچند دشمنان ملت‌مان را آرام نمی‌گذارند ولی در این مسیر سخت کشور تا قله‌های عزت و افتخار با افتخار و کمال آرامش طی مسیر کرده است.

جوانی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند حرکت انقلابی را متوقف کنند و در مسیر انقلاب چالش ایجاد کنند، ادامه داد: اگر لباس جهاد در جامعه اسلامی نباشد باید لباس ذلت بر تن کرد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی دشمن دارد، خاطرنشان کرد: آمریکا، صهیونیست، دولت‌های مرتجع منطقه، انگلیس و برخی کشورهای اروپایی دشمنان اصلی ما هستند و باید در این راه با شناخت دشمن نقشه برای برطرف کردن زهر آنها در نظر گرفت.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه امروزه از حیث رویارویی با نظام سلطه در بالاترین سطح قرار داریم، افزود: درگیری ما با نظام استکبار در یک صحنه و حوزه نیست بلکه در همه حوزه‌ها درگیر هستیم زیرا بعد 40 سال برخلاف تصور دشمنان که می‌گفتند کار جمهوری اسلامی همان اولین سال‌ها تمام است، به قدرت منطقه تبدیل شدیم، انقلاب‌مان در ابعاد جهانی مسلمانان را در مسیر بیداری قرار داده و مقاومت بی‌بدیل شکل گرفته است.

این مسؤول با اشاره به اینکه کشورمان و با حرکت در مسیر توسعه قدرت دشمنان را به سخره گرفته است، ادامه داد: ایران دشمنان استگباری و قدرت‌شان را در مسیر افول قرار داده و دشمنان به شدت نگران آینده خود هستند.

جوانی با اعلام اینکه همه دشمنان نگران حرکات انقلاب اسلامی هستند هرچند ما باید نقشه‌های‌شان را بشناسیم و برطرف کنیم، تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که نقشه دشمنان امروزه علیه ایران فشار در سه حوزه است، فشار در حوزه اقتصادی، فشار در حوزه جنگ نرم و کار و تلاش برای برهم زدن آرامش و ثبات علیه ایران که برای آن تلاش شبانه‌روزی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا بارها اعلام کرده که این فشارهای اقتصادی در تاریخ بی‌سابقه است، بیان کرد: بیش از 300 نفر در وزارت خزانه‌داری آمریکا تنها نقشه‌شان ایران است البته این افراد از برجسته‌ترین مردم هستند.

جوانی گفت: استکبارگران کشورمان را از لحاظ مختلف تحت فشار فوق‌العاده قرار می‌دهند و می‌خواهند ایران را از لحاظ افتصادی فلج کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر