۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۵۱۹۹۹
سرپرست مرکز فضای مجازی بسیج خراسان رضوی:
مسئول مرکز فضای مجازی بسیج خراسان رضوی به ضرورت ارتقای دانش در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: سواد فضای مجازی در راستای برنامه ریزی منطقی، صحیح و هوشمندانه و بهره برداری مناسب جامعه از شبکه های اجتماعی ضروری است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی؛عبدالله امینی فر سه شنبه شب در گردهمایی فعالان فضای مجازی شهرستان تربت حیدریه اظهار داشت: در شرایطی که امروز بخش عمده ای از نیاز مردم در حوزه فضای مجازی تامین می شود، نهضت سواد فضای مجازی باید بعنوان یک عنصر اصلی در این حوزه در کشور راه اندازی شود.

 
وی به ضرورت ارتقای دانش در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: سواد فضای مجازی در راستای برنامه ریزی منطقی، صحیح و هوشمندانه و بهره برداری مناسب جامعه از شبکه های اجتماعی ضروری است.
 
امینی فر با بیان اینکه تکنولوژی بروز و مدرن فضای مجازی امروز در اختیار همه اقشار جامعه قرار گرفته، از عدم داشتن دانش و سواد بعنوان چالش اساسی در این حوزه یاد کرد.
 
سرپرست مرکز فضای مجازی بسیج خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در عرصه فضای مجازی چند لایه وجود دارد که این لایه ها به مانند یک زنجیره به هم متصل هستند و هر کدام مکمل یکدیگرند که نخستین آن تولید محتوای مناسب و فاخر است.
 
وی با بیان اینکه بنگاههای بزرگ تولید و انتشار در اختیار رسانه های غربی است، افزود: جریان انقلابی و ارزشی کشور همانطور که در فتنه ۷۸ و ۸۸ از انقلاب دفاع کردند، امروز باید در این فضا که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته با تولیدات فاخر و ارزشمند خود و همچنین توزیع و انتشار مناسب از آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی حمایت کنند.
 
 
ضرورت تغییر موضع از حوزه پدافندی به آفندی
 
سرهنگ علی نیک یاد فرمانده سپاه تربت حیدریه با بیان اینکه چرا باید همیشه منتظر شبهه پراکنی دشمن باشیم، افزود: متاسفانه جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی در این سالها موضع پدافندی داشته و دائم به شبهات القا شده غربی ها پاسخ داده است.
 
سرهنگ علی نیک یاد با اشاره به اینکه باید از حوزه پدافندی به آفندی تغییر موضع دهیم، گفت: امروز می طلبد جبهه رسانه ای انقلاب و نیروهای ارزشی با ورود به موقع و تاثیر گذار خود در این فضا علاوه بر تبیین گفتمان انقلاب، به سمت القای شبهات برای دشمن حرکت کند و لازمه آن یک کار شبکه ای و منسجم است.
 
در پایان این گردهماایی ضمن رونمایی از تولیدات فضای مجازی بسیج تربت حیدریه، از فعالان فضای مجازی این شهرستان تجلیل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر