۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۱۹۹۸
اولین جلسه مشترک سازمان پدافند غیرعامل کشور با وزرات ورزش و جوانان با هدف تشکیل کمیته پدافند غیرعامل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، صبح امروز اولین جلسه مشترک سازمان پدافند غیرعامل کشور با وزارت ورزش و جوانان با حضور دکتر محبی معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور، مهندس ارتقائی مشاور وزیر و مدیر کل نظارت بر طرح های و مهندس کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در محل وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد.

لزوم طراحی ساختار کمیته پدافند غیرعامل در وزارت ورزش و جوانان و تدوین سند راهبردی، برگزاری دوره های آموزشی، تدوین پیوست پدافند غیرعامل برای طرح های عمرانی، ورزشی، فراهم سازی زمینه همکاری با قرارگاه های تخصصی سازمان پدافند غیرعامل از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

شروع اقدامات لازم در زمینه رعایت الزامات پدافند غیرعامل در ورزشگاه های کشور در سه بخش کالبدی، سایبری و زیست محیطی از دیگر اهداف برگزاری این جلسه می باشد. بخش کالبدی مربوطه به استحکام سازه سالن ها و ورزشگاه ها و بخش زیست محیطی مربوطه به مواد غذایی در اماکن ورزشی دو بخشی هستند که با محیط های ورزشی مرتبط می باشند.

در این جلسه مقرر شد این اقدام از مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده و این مجموعه به عنوان پایلوت این مهم معرفی گردید. همچنین در جلسات بعدی، اصول اجرایی پدافند غیرعامل در ورزشگاه ها بررسی بیشتری خواهد شد.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر