۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۱۹۷۲
زینلی تختی در جلسه شورای پدافندغیرعامل شهرستان رودان مطرح کرد؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استان تصریح کرد: لزوم تشکیل کارگروه های پدافندغیرعامل در شهرستان جهت احصاء و شناسایی چالش ها و تهدیدات در این حوزه مترتب است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از هرمزگان، مدیرکل پدافندغیرعامل استان در جلسه شورای پدافندغیرعامل شهرستان رودان که باحضور فرماندار و روسای ادارات شهرستان برگزار شد حضور یافت.


مصطفی غلامپورفرماندار رودان بیان داشت : بالا بردن سطح آگاهي جامعه در تحقق اهداف شوراي پدافند غير عامل موثر بوده و بسياري از آسيب هاي اين بخش را كاهش خواهد داد. 

ایشان مردم را از اركان اصلي پدافند غير عامل دانست و ادامه داد: در هر كجا كه پدافند غير عامل اثرات مثبتي داشته باشد بدون ترديد رضايتمندي مردم را خواهيم داشت. 

وی در پایان استفاده از رهنموده های مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیر عامل را نقشه راه این بخش عنوان کرد و گفت: معظم له به بهترین شکل این موارد را تبیین کرده اند و با تاسی از فرمایشات شان می توان گام های اجرایی مهمی برداشت 

زینلی تختی مدیرکل پدافند غیرعامل استان تصریح کرد: لزوم تشکیل کارگروه های پدافندغیرعامل در شهرستان جهت احصاء و شناسایی چالش ها و تهدیدات در این حوزه مترتب است.

وی خواستار نظارت بیشتر بر رعایت الزامات پدافندغیرعامل و کارشناسی زیرساخت های شهرستان رودان شد و همچنین یادآورشد: رعایت این الزامات سبب تسهیل در مدیریت بحران می شود.

 ایشان در پایان تاکید کردند: مقوله ی آموزش مفاهیم مربوط به پدافندغیرعامل در شهرستان باعث کاهش آسیب های ناشی از وقوع بحران می شود


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر