۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۵۱۹۷۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، بسیج را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی و شکل‌گیری و حرکت بسیج به‌هم پیوسته بوده و این دو جدانشدنی و به هم تنیده هستند.

به گزارش پایداری ملی، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در دیدار با بسیجیان پایگاه نخبه مقاومت بسیج شهید اصغر صبور مسجد قدس اردبیل، دیدار بسیجیان را فرصت مغتنم و دستاورد معنوی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار زیادی داشت که یکی از مهم‌ترین آنها تشکیل حکومت جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: زمانی 60هزار مستشار نظامی آمریکایی در کشور حضور داشتند به‌طوری‌که نظامی ایرانی نمی‌توانست بدون اجازه آمریکا اقدامی انجام داده و حتی یک قطعه کوچک را هم جابه‌جا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امام راحل(ره) با تکیه بر یک نیروی الهی یعنی مردم متدین انقلابی نظام طاغوت را ساقط کرد، گفت: امام خمینی(ره) اعتقاد داشتند که جمهوری اسلامی ایران یک موهبت الهی بود که از طریق پروردگار متعال به ملت ایران ارزانی شد.

سردار سلیمانی اظهار داشت: دستاورد دیگر انقلاب اسلامی تشکیل شجره طیبه بسیج بود، انقلاب اسلامی و شکل‌گیری و حرکت بسیج به‌هم پیوسته بوده و این دو جدانشدنی و به هم تنیده هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین مهم‌ترین رکن بسیج را پایگاه‌های مقاومت محلات دانست و گفت: مرکز جوشش جوانان انقلابی که از هر جهت در خدمت انقلاب اسلامی و در همه جنبه‌ها می‌توانند به نیازهای انقلاب اسلامی جواب دهند، پایگاه‌های مقاومت هستند.

وی تاکید کرد: ما دوست داریم بیشتر پایگاه‌ها در تراز پایگاه شهید اصغر صبور اردبیل باشد و در آینده نیز برای اعتلای بسیج در پایگاه‌ها برنامه‌های متعدد و متنوعی را تعریف کردیم که ان شاءالله بسیجان عزیز در اجرایی کردن این برنامه‌ها ما را به نحو احسن یاری نمایند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به طرح اعتلای پایگاه‌های مقاومت، گفت: طرح اسوه یکی از طرح‌های جامع بسیج است که پایگاه‌های نخبه را از طریق رسانه‌های مختلف به عنوان یک الگوی مناسبت درجامعه معرفی خواهد نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر