۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۵۱۹۰۶
جلسه بررسی طرح جامع پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از گیلان،  جلسه بررسی طرح جامع پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

در این جلسه مهندس علیزاده نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) عنوان کرد: امام رضا (ع) در تعالیم والاى خویش به کارگزاران و دیگر مسؤولان نظام اسلامى مى‏آموزد هر کسى باید در گام نخست در اندیشه ساختن خود باشد و شایستگى‏هاى لازم را در وجود خویش آشکار سازد و با دیگران با تعهد و به خوبى رابطه برقرار کند و خدمتگزار همه مردم باشد.

نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان اذعان داشت: هدف پدافند غیرعامل ایجاد احساس امنیت در تمامی حوزه ها برای مردم است و از طرفی این احساس امنیت باید به گونه ‌ایی مستمر دنبال شود و همچنین لازم است که روز به روز مصونیت خود را در برابر حوادث و تهدیدات افزایش دهیم.

نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان ضمن تاکید بر اهمیت تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان عنوان کرد:طرح جامع پدافند غیرعامل استان گیلان در مراحل پایانی قراردارد و شرکت مشاور در حال آنالیز و تحلیل داده ها و دارایی های استان می باشد و همچنین طرح جامع پدافند غیرعامل شهرستان رشت نیز در دست تهیه می باشد. وی به اخذ اطلاعات صحیح و جامع دارایی ها و اهمیت آن در خروجی تحلیل مشاور تاکید نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر