۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۵۱۹۰۴
محسن زينلي تختي مدیرکل پدافندغیرعامل استان هرمزگان در روز بهزیستی و تامین اجتماعی از زحمات، تلاشگران این عرصه ها طی پیامی تشکر وقدردانی کرد
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، محسن زينلي تختي مدیرکل پدافندغیرعامل استان هرمزگان از زحمات، تلاشگران این عرصه ها طی پیامی تشکر وقدردانی کرد.


در این پیام آمده است؛

ما مردم را باید عائله خودمان بدانیم. ما مسئولین کشوریم دیگر ... این ملت، این کشور، این مرزها، این فضای زندگی، عائله ماست. به مسئله آسیب های اجتماعی در سطح کشور جوری نگاه کنیم که اگر در داخل خانواده ی خود ما بود آن جور نگاه می کردیم.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

اهمیت و جایگاه نهادهایی که به مسئله آسیب های اجتماعی می پردازند را می توان در کلام مقام معظم رهبری دریافت. سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی با رویکرد مدد رسانی به نیازمندان جامعه، در راستای حفظ کیان خانواده های آسیب دیده وآسیب پذیر و همچنین حمایت از تمامی اقشار جامعه در حوزه ی بیمه ای و درمانی در جهت بهبود کیفیت زندگی مردم، باعزمی عظیم و با تلاش خالصانه و پایان  ناپذیر به خدمت رسانی آحاد جامعه می پردازد و نیروهای خدوم و تلاشگر این سازمان ها در استان، رهروان راستین قافله انبیا، اولیا ومقربان خداوند هستند، چرا که در تاریخ بشر، همواره کمک رسانی به انسان ها، محور و اساس زندگانی کسانی است که ایمان و دلدادگی به خداوند متعال را داشته اند.

فلذا برخود واجب دانستیم روز 25 تیرماه روز گرامیداشت سازمان تامین اجتماعی و بهزیستی را به تمامی مدیران و کارکنان تلاشگر آن مجموعه تبریک و تهنیت گفته و موفقیت و بهروزیشان از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر