۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۱۸۸۵
سردار صابری:
جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ از برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل هسته‌ای در اطراف نیروگاه تحقیقاتی تهران خبر داد.

به گزارش پایداری ملی،سردار سیروس صابری ظهر امروز در حاشیه افتتاح کانون بسیج رسانه ثامن‌الائمه‌(ع) روزنامه خراسان با اشاره به تهدیدات دشمنان در حوزه‌های مختلف علیه ایران اسلامی اظهار کرد: دشمن برای ضربه زدن به این خاک و بوم تمام تلاش خود را به کار بسته است اما تمام این توطئه‌ها تاکنون ناکام بوده است.

وی با بیان اینکه دشمن بعد از ناکامی در جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده است، تصریح کرد: دشمنان در شبیخون فرهنگی نیز شکست خورده‌اند و جمهوری اسلامی بار دیگر پیروز این عرضه بوده است و نشانه بارز این امر ظهور و بروز افرادی مانند شهید حججی‌ها هستند.

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه دشمنان سعی دارند تا مردم را نسبت با آینده و نظام مأیوس کنند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره به روشن بودن آینده تأکید دارند و رسانه‌ها نیز باید در این راستا مردم را به آینده امیدوار کنند.

وی بیان کرد: رسانه‌ها امروز نقش بارزی در جامعه دارند و باید از این ظرفیت به خوبی بهره برد، رسانه‌ها می‌توانند دستاوردها و پیروزی‌ها جمهوری اسلامی ایران را در همه ابعاد به مردم و دنیا نمایش دهند و با این کار توطئه‌ها دشمنان را نقش بر آب کنند.

صابری با بیان اینکه ایران پیش از انقلاب اسلامی کشوری ناشناخته بود و هیچ اقتداری نداشت، گفت: امروز به لطف جمهوری اسلامی، ایران به کشوری قدرتمند تبدیل شده است که هر روز به پیروزی‌های بیشتری دست می‌یابد که همین امر موجب ناراحتی دشمنان شده است و سعی بر توقف این روند دارند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی نیاز امروز کشور است، اظهار کرد: تمام طرفداران انقلاب باید با شناسایی ظرفیت‌ها به یکدیگر کمک کنند تا بتوانیم حرکتی در طراز انقلاب صورت دهیم و جبهه واحد طراز انقلاب را با تمام ظرفیت تشکیل داده و به سوی پیشرفت همه‌جانبه کشور حرکت کنیم.

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه پدافند غیرعامل به بخش لاینفک مقابله با تهدیدات و بلایایی طبیعی و غیرطبیعی تبدیل شده است، تصریح کرد: برای آمادگی در مقابل با انواع تهدیدات باید رزمایش برگزار کرد، البته این امر تنها مختص به سیل و زلزله نیست.

وی در پایان متذکر شد: بر اساس نیازسنجی‌های مختلف به این نتیجه رسیدیم که در آبان ماه امسال رزمایش پدافند غیرعامل هسته‌ای در اطراف نیروگاه تحقیقاتی تهران برگزار می‌شود، این رزمایش با محوریت سازمان پدافند غیرعامل تحت نظر استانداری و جانشینی سپاه تهران صورت می‌گیرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر