۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۵۱۷۶۷
مدیرکل سیاست‌ها و مقررات ارزی بانک مرکزی با بیان اینکه ۴ میلیارد ارز طی چهار ماه گذشته به چرخه اقتصادی کشور بازگشته است گفت: اگر تخلفی از سوی صرافی‌ها مشاهده شود به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
به گزارش پایداری ملی، مهدی کسرایی پور ظهر امروز در مجمع نمایندگان استان یزد که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه شرایط کشور شرایط خاصی است اظهار داشت: در شرایط نرمال فعالیت نمی‌کنیم که انتظارات در شرایط عادی باشد.

مدیرکل سیاست‌ها و مقررات ارزی بانک مرکزی با بیان اینکه ما در یک جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم تصریح کرد: اینکه انتظار می‌رود بانک مرکزی تمام قد خدماتی را ارائه دهد که در شرایط نرمال و عادی ارائه می‌کرده، انتظار درستی نیست چون در شرایط نابرابر و جنگ اقتصادی قرار داریم.

وی اضافه کرد: همه ما در کشور باید در جنگ اقتصادی کشور متناسب با نقشی که داریم انجام وظیفه کنیم تا بتوانیم این شرایط خاص را پشت سر بگذاریم.

کسرایی پور خاطرنشان کرد: بانک مرکزی همیشه نگاه حمایت از تولید داشته و در بخشنامه‌های اخیر هم این موضوع مستتر است و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که سیاست‌های در پیش گرفته، از قبل مورد بررسی قرار دهیم و تصمیمات خلق‌الساعه گرفته نمی‌شود.

مدیرکل سیاست‌ها و مقررات ارزی بانک مرکزی با اشاره به اینکه در چهار ماه گذشته 4 میلیارد ارز به چرخه اقتصادی کشور بازگشته است افزود: بخشنامه‌ها به یک باره صادر نمی‌شود و کمیته‌هایی متشکل از فعالان عرصه‌های مختلف حضور دارند که و با مشارکت این افراد بخشنامه‌ها صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر صرافی‌ها تخلفی داشته باشند پیگیری خواهیم کرد اذعان داشت: اگر تخلفی از صرافی‌ها گزارش شد بدون شک پیگیری خواهیم کرد و به مراجع قضایی تحویل خواهیم داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر