۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۵۱۷۴۵
فرمانده نیروی انتظامی گفت: موضوع انسداد مرزها به علت گستردگی مرزها زمان‌بر و نیازمند اهتمام بیشتری است.
به گزارش پایداری ملی، سردار حسین اشتری در جلسه جمع‌بندی نظارت عالی ستادی و ارزیابی میدانی از یگان‌های مستقر در فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: حضور سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و هیئت همراه مایه خیر و برکت و ارتقاء هر چه بیشتر نظم و امنیت در شرق کشور باشد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: نیروی انتظامی براساس تدابیر و منویات فرمانده معظم کل قوا ماموریت‌های خود را انجام می‌دهد و خوشبختانه با حمایت‌های ستاد کل نیروهای مسلح و روحیه جهادی و تلاش همکاران رشد و پیشرفت خوبی را  در این راستا شاهد بوده‌ایم.

وی گفت: در استان خراسان رضوی با حضور مقتدرانه فرماندهی انتظامی و فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی و خراسان جنوبی سعی و تلاش بسیار خوبی صورت گرفته و مصوبات ستاد کل و تدابیر براساس اولویت‌های مشخص شده انجام می‌شود.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت روزآمدی، توجه و توسعه اقدامات و عملکرد پلیس در مناطق مرزی تاکید و بیان کرد: موضوع انسداد مرزها نیز همان گونه که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اشاره کرد به علت گستردگی مرزها زمان‌بر و باید با اهتمام بیشتری وارد میدان عمل شویم.

وی حاشیه‌نشینی، اتباع خارجی و جرایم سایبری را از مهم ترین موضوع‌های امنیتی در استان خراسان رضوی دانست که با تلاش و اقدامات گسترده و تخصصی پلیس، گام‌های مثبت و ارزنده‌ای در برطرف کردن این معضلات برداشته شده است.

اشتری در پایان با اشاره به اولویت‌های نیروی انتظامی در سال 98 گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود، گسترش اشراف اطلاعاتی و هوشمندسازی پلیس و دیگر اقداماتی که در اولویت‌های نیروی انتظامی تاکید کرده‌ایم بتوانیم سرباز ولایت و خدمتگزار لایقی برای امنیت مردم باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر