۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۵۱۷۱۵
طی پیامی؛
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیام تسلیتی شهادت سردار سرتیب دوم پاسدارحاصل احمدی،ستاربیروتی و امید مولازاده را به ملت شریف کردستان و به ویژه مردم شهیدپرور پیرانشهر تسلیت گفت.
به گزارش پایداری ملی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیام تسلیتی شهادت سردار سرتیب دوم پاسدارحاصل احمدی،ستاربیروتی و امید مولازاده را به ملت شریف کردستان و به ویژه مردم شهیدپرور پیرانشهر تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر می باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ
"به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است چرا که مورد ستم قرار گرفته اند و خدا بر یاری آن‌ها تواناست."
خبر شهادت مظلومانه دلیر مردان و رزمندگان عشایر منگور از اصحاب با وفای انقلاب اسلامی به دست تروریست‌ها و مزدوران کوردل، موجب تالم و تأثر فراوان گردید
شهادت همزمان سردار شهید کردستان ناصر کاظمی و شهدای عزیز و بزرگ منگور در سال ۶۱ در بادین اباد پیرانشهر میثاقی مقدس بین پاسداران و رزمندگان منگوری ایجاد کرد که تا به حال و اینده ادامه خواهد داشت.
اینجانب که در دوران دفاع مقدس افتخار همرزمی با رزمندگان منگوری در پیرانشهر و مهاباد را داشتم همواره بر این دوران بعنوان دوران پر افتخار نظام جمهوری اسلامی می نگرم.
جمهوری اسلامی مجاهدت های عشایر منگور و مبارزات مخلصانه شهدای منگور"حسین پاپیری،امین عشایری ،کهنه پیران ،ماموستا ملارضا شیخ رشیدی و شهید محمد امین احمدی( رئیس عشیره منگور) و ..." از فرماندهان ایل منگور را بعنوان برگی مقدس از تاریخ دفاع مقدس فراموش نخواهد کرد.
اینجانب، این حادثه تروریستی و شهادت مظلومانه همرزمانم برادران؛سردارشهید سرتیب دوم پاسدارحاصل احمدی،ستاربیروتی و امید مولازاده را به ملت شریف کردستان و به ویژه مردم شهیدپرور پیرانشهر تسلیت گفته، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه، علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان و برای بازماندگان معزز آن ها صبر و شکیبایی، مسألت دارم.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور 
سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر