۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۱۶۷۳
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در 40 سال اخیر مردم مرزنشین آذربایجان‌ غربی همواره در برابر دشمنان ایستادگی کرده و و در این مسیر با تقدیم شهدای گلگون‌کفن، مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی شده‌اند.
به گزارش پایداری ملی، سردار محمدتقی اوصانلو امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی این شهرستان با تجلیل از مقام شهدای مناطق مرزنشین اظهار داشت: در 40 سال اخیر مردم مرزنشین آذربایجان‌ غربی همواره در برابر دشمنان ایستادگی کرده و در این مسیر با تقدیم شهدای گلگون‌کفن مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی شده‌اند.

وی تصریح کرد: شهدایی که در حادثه تروریستی پیرانشهر تقدیم نظام اسلامی شدند، در کنار تمام رزمندگان اسلام به مقابله با ضدانقلاب پرداخته‌اند و ترور ناجوانمردانه آنان نتیجه همین ایستادگی است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: نیروهای سپاه در سال‌های اخیر با احزاب ضدانقلاب مبارزه ثمربخشی کرده و آنها را سرجایشان نشانده‌اند.

سردار اوصانلو گفت: مسوولان اقلیم کردستان عراق مقصر اصلی این اقدام هستند و باید پاسخگو باشند و پیشتر نیز بارها درباره پرورش چنین نیروهایی به مسوولان اقلیم تذکر داده شده است؛ بنابراین مسوولان اقلیم کردستان عراق باید این موارد را جمع کرده و آنان را در دامان خود بزرگ نکنند.

وی اظهار کرد: احزاب دموکرات کردستان و کومله بدانند که بلای سختی در انتظارشان است و باید از همین امروز منتظر عواقب جنایت خود باشند.

اوصانلو تصریح کرد: دشمن بداند همه مناطقی که در آن مستقر هستند، تحت نظر سپاه است و همچنان که سال قبل از 250 کیلومتری لانه‌هایشان مورد هدف قرار داده شد، امسال نیز منتظر عواقب جنایت خود باشند و مسوولین اقلیم کردستان هم بدانند که مسئولیت مستقیم برخورد با تروریستها با آن‌ها است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر