۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۱۶۶۷
در تازه‌ترین یک نظرسنجی صورت گرفته در آمریکا اکثریت مردم این کشور «دونالد ترامپ» را شخصی غیر قابل اعتماد توصیف کرده‌اند.
به گزارش پایداری ملی، ‌نظرسنجی جدید یک موسسه معتبر آمریکایی نشان داد که بیشتر مردم آمریکا بر این باورند که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور فرد صادقی نیست.

به نوشته خبرگزاری «یونایتدپرس اینترنشنال»، دو سوم شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی به این سؤال که آیا ترامپ فرد صادقی است، پاسخ منفی داده‌اند.

نظرسنجی موسسه «گالوپ» که چهارشنبه منتشر شد همچنین نشان داد که تنها اکثریت کمی از آمریکایی‌ها بر این باورند که ترامپ رهبری «قاطع» و «قوی» است.

بر اساس این گزارش، از هفت ویژگی شخصی در فهرست این نظرسنجی، آمریکایی‌ها تنها با یک مورد آن در زمینه ترامپ موافق بودند و اکثریت کمی او را رهبری قدرتمند و قاطع برشمردند. بر اساس آمارهای منتشر شده موسسه گالوپ، تنها 44 درصد آمریکایی‌ها بر این باورند که ترامپ قادر است به وعده‌های خود پایبند باشد. از دیگر نکات جالب توجه در این نظرسنجی این بود که دونالد ترامپ پایین‌ترین میزان محبوبیت از نظر«صداقت» و «قابلیت اعتماد» را داراست و تنها 34 درصد او را «صادق» و «قابل اعتماد» برشمردند.

این نظرسنجی مورخ سوم تا شانزدهم ماه ژوئن (13 خرداد تا 25 خرداد) با مشارکت 1015 آمریکایی و با حاشیه خطای 4 درصد انجام شد.

یک نظرسنجی دیگر نیز که به تازگی دراین کشور انجام شد نشان داد ۶۵ درصد مردم آمریکا معتقدند عملکرد دونالد ترامپ از زمان آغاز ریاست‌ جمهوری وی نامناسب بوده است.

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی مشترک روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» و شبکه «ای.بی.سی.نیوز» حاکی است که ۶۵ درصد از مردم آمریکا معتقدند عملکرد دونالد ترامپ از زمان برعهده گرفتن سمت ریاست ‌جمهوری آمریکا به شیوه‌ای نامناسب و دور از رفتار یک رئیس‌جمهور بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر