۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۵۱۶۴۱
نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی از وجود موشک‌های ضد زره در میان تسلیحات حماس، تل‌آویو را بر آن داشته که طرحی برای تخلیه اضطراری ساختمان‌های بلند در شهرک‌های نزدیک غزه تدوین کند.
به گزارش پایداری ملی، ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد در پی نگرانی و هراس از وجود موشک‌های ضدزره در زرادخانه جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در غزه، رزمایشی را برای تمرین تخلیه ساختمان‌های بلند در شهرک صهیونیستی «سدیروت» برگزار کند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه (18 تیرماه) با گزارش این طرح برای اولین بار، توضیح داد که ساختمان‌های بلند و طبقه‌های بالایی این ساختمان‌های واقع در شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت در نزدیکی نوار غزه، در معرض شلیک مستقیم و برخورد موشک‌های ضدزره مقاومت هستند.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» ارتش اسرائیل احتمال می‌دهد حماس از موشک‌های ضد زره برخوردار باشد به همین دلیل رزمایش و طرحی را برای تخلیه اضطراری ساکنان این ساختمان‌ها در مواقع آغاز تبادل آتش بین دو طرف در دستور کار خود قرار داده است.

بر اساس این گزارش، دستگاه‌های نظامی و ارتش رژیم صهیونیستی در حال طراحی برنامه‌ای است برای تخلیه فوری و اضطراری ساختمان‌های بلند کنونی در سدیروت و آنهایی که در آینده در این شهرک ساخته می‌شوند تا مانع دستاورد حماس در عملیات‌های موشکی و راکتی شود.

نگرانی رژیم صهیونیستی از وجود موشک‌های ضدزره در زرادخانه حماس در حالی است که در ماه نوامبر سال 2018 یک اتوبوس حامل نظامیان اسرائیلی که در نزدیکی غزه مستقر شده بود، هدف اصابت یکی از این موشک‌های قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر