۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۵۱۶۳۷
معاون مالی پیشین قوه قضائیه خبر داد
معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی پیشین قوه قضاییه، گفت: بودجه قوه قضاییه در این ۱۰ سال اخیر با همکاری همه مسئولان از رقم ۲ هزار میلیارد تومان بالغ به ۱۳هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
به گزارش پایداری ملی، نوروز کهزادی در مراسم معارفه معاون جدید مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، گفت: خدا را شاکریم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال تاکنون توفیق خدمت در انقلاب را داشته‌ام. بودجه قوه قضائیه در این ۱۰ سال اخیر با همکاری همه مسئولان از رقم ۲ هزار میلیارد تومان بالغ به ۱۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است که یک کار نیرو بری بود که به عنوان کار عادی انجام شد. 

وی افزود: کار دیگر این بود که پروژه‌های نیمه تمام را تمام کرده‌ایم. کار دیگر این بود که ساختمان‌ها را بنا گذاشتیم که دو ساله تمام شود و بسیاری از آنها به بهره برداری می‌رسد.

کهزادی افزود: در زمینه رفاهی ایجاد بیمه تکمیلی را داشتیم و ما بیمه ایران را آوردیم. ما همچنین اعطای وام به قضات را داشتیم و برای اولین بار با هماهنگی‌های انجام شده توانستیم ۵۰۰ میلیارد تومان وام از بانک ملی بگیریم. در خصوص پدافند غیرعامل سه طرح جامع را تهیه کردیم. در تمام این موارد رؤسای دادگستری کمال همکاری را داشتند.

 وی گفت: یکی از توفیقات مهم بنده آشنایی با شخصیت‌های والا در این سمت بود و در طی این ١٠ سال که یک سوم عمر خدمتی من بود در کنار این بزرگواران همچون حجت الاسلام محسنی اژه‌ای و حجت الاسلام صدیقی و رئیسی بودم. 

وی افزود: ما شانسی که در قوه داشتیم دوران ریاست آقای عزیزی در سازمان برنامه و بودجه بود و دوستان می‌دانند علی‌رغم اینکه دولت وقت موافق نبود که بودجه قوه افزایش یابد ولی آقای عزیزی بیش از صدرصد بودجه را دادند. خدمات ایشان خدمات بزرگی است و یکی از افرادی که به بودجه قوه قضائیه هم کمک کرد آقای فروزان مهر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر