۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۵۱۶۳۴
معاون پشتيباني بانک ملي ايران با اشاره به اقدامات تاثير گذار اين بانک براي کاهش رنج آسيب ديدگان از سيل امسال گفت: شکل جديد بحران ها اعم از بحران هاي طبيعي و غير طبيعي در ابعاد مختلف، لزوم آموزش مباحث مربوط به مديريت بحران و پدافند غير عامل به شکل علمي را در سازمان ها دو چندان کرده است.
به گزارش پایداری ملی، عباس شفيعي در همايش پدافند غير عامل و مديريت بحران که در اداره امور شعب جنوب تهران برگزار شد، ضمن تاکيد بر لزوم بهبود سطح سخت افزاري و تجهيزاتي بانک، افزود: همه کارکنان بانک به منظور حفظ و صيانت از اموال مشتريان مي بايست سطح هوشياري و آمادگي خود را به عنوان موضوع اصلي پدافند غير عامل و مديريت بحران بهبود بخشند.

مدير امور شعب تهران نيز در اين نشست شرايط امروز جامعه را سخت، پيچيده و پر رقابت دانست و گفت: امنيت مهمترين شاخص در بهبود فضاي کسب و کار و اقتصاد و لازمه آن شناخت و اجراي اصول مربوط به پدافند غير عامل است.

اصلان کريمي کسب اطلاعات به روز، ايجاد حساسيت نسبت به اتفاقات و رخدادها و آسيب شناسي به موقع را از عوامل تاثير گذار در ايجاد امنيت و پيشگيري از رخدادهاي غير مترقبه و ناگهاني دانست.

محمد جواد داوري رئيس اداره امور شعب جنوب تهران هم با اشاره به عملکرد مناسب بانک در مديريت بحران سيل هاي اخير و راه اندازي سريع شعب بانک در اين مناطق گفت: با توجه به اينترانتي شدن انواع خدمات بانکي و طبقه بندي اطلاعات حساب ها و مشتريان در اين فضا، افزايش دانش همکاران در حوزه پدافند غير عامل و آموزش کارکنان در چگونگي برخورد با مشکلات اين حوزه مي تواند سازمان ها را در مواجهه با اين مخاطرات آسيب ناپذير کند.

حسين صابري رئيس اداره کل حفاظت فيزيکي و فني نيز ضمن تشريح و آموزش مفاهيم پايه پدافند غير عامل، گفت: کارکنان نظام بانکي، افسران جنگ اقتصادي اند که تجهيز آنها به دانش مقابله با تهديدات نوظهور، ضروري و لازم است.

حسن پارسا جانشين معاونت فاواي سازمان پدافند غير عامل کشور هم ضمن آموزش و تشريح مفاهيم پدافند سايبري گفت: امروزه گاوصندوق هاي بانک، سرورها و فضاي سايبري آنهاست و ايجاد امنيت و مصونيت براي آنها از اهميت بسيار بالايي برخوردار است.

سيد احمد موسوي صمدي مدير امور اجتماعي شبکه چهار سيما نيز درباره پدافند رسانه اي، ابعاد مختلف رسانه و اهميت آموزش سواد رسانه اي مطالبي را بيان کرد.

اين همايش با حضور معاونان، روساي حوزه ها، روساي دواير، کارشناسان و روساي شعب اداره امور شعب جنوب تهران برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر