۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۱۶۰۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: در راستای رونق تولید، 7 ماموریت ویژه وزارت کشور برای فرمانداران کشور تعیین کردیم که امروز به آنها ابلاغ می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، بابک دین‌پرست امروز در حاشیه بازدید از کارخانه واگن‌سازی زرند در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در استان اظهار داشت: دو جلسه مهم را امروز در استان داریم که همزمان مشکل واحدهای تولیدی را بررسی می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با اشاره به بازدید از گلخانه هیدروپنیک و بررسی مشکل تامین آب این گلخانه افزود: بازدیدی از کارخانه کک زرند داشتیم که مشکلات اجرایی داشت و امروز بررسی و گزارش‌ها ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه کارخانه واگن‌سازی زرند ظرفیت بسیار خوبی دارد، تصریح کرد: این کارخانه نیز هماهنگی در سطح ملی می‌خواهد برای دادن پیشنهادات لازم به کارخانه که هم منجر به تولید داخل شود و هم اشتغال بیشتر مردم در شهرستان را فراهم کند.

دین‌پرست با بیان اینکه در شرایط تحریم دولت با تمام توان و سایر قوا و هماهنگی که در سال جاری در کشور در سال رونق تولید هست، تلاش می‌کند، عنوان کرد: آنچه که وزارت کشور در راستای رونق تولید داشته، هفت ماموریت ویژه برای فرمانداران کشور تعیین کردیم که امروز به آنها ابلاغ می‌شود.

وی اظهار کرد: اینکه شاهد تعطیلی واحد تولیدی نباشیم، احیای واحدهای راکد، تلاش برای بازگشت واحدهایی که توسط شبکه بانکی تملک شدند به چرخه تولید، کمک به واحدهایی که دارای مشکل جدی و بحرانی هستند، تکمیل احدهای تولیدی که ظرفیت بیش از 60 درصد دارد و تلاش برای واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام و تکمیل شده آماده واگذاری به بخص خصوصی از جمله این مأموریت‌ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور خاطرنشان کرد: در استان کرمان تلاش‌های خوبی در راستای رونق تولید صورت گرفته است و ما هم برای رفع مشکلات موجود کمک می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر