۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۵۱۴۸۱
دومین جلسه بررسی وضعیت دوسوخته نمودن خبازی های استان با حضور مدیران و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده اداره کل پدافند غیرعامل در روز یکشنبه مورخ 98/4/16 با هدف بررسی آخرین وضعیت تجهیزات نانوائی های استان مرکزی جهت دوسوخته شدن در محل سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تشکیل گردید.
سیمحمد قائم مقامی فرد

به گزارش پایداری ملی، دومین جلسه بررسی وضعیت دوسوخته کردن خبازی های استان مرکزی با حضور مدیران و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده اداره کل پدافند غیرعامل در روز یکشنبه مورخ 98/4/16 با هدف بررسی آخرین وضعیت تجهیزات نانوائی های استان مرکزی جهت دوسوخته شدن در محل سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تشکیل شد.

در این جلسه خبازی های استان از نظر آمادگی در خدمت رسانی هنگام وقوع بحران مورد بررسی قرارگرفته و برای رفع مشکلات در تهیه تجهیزات سیستم های دوگانه در نانوایی ها برنامه ریزی شد.

 در ادامه جلسه تصمیماتی در خصوص مجهز کردن 20 درصد از نانوایی های استان تا پایان سال جاری اتخاذ شد تا نارضایتی در این زمینه هنگام بروز بحران بوجود نیامده و امر خدمات رسانی استمرار یابد.

 در این جلسه که نمایندگان صنف خبازی ها نیز حضور داشت بر لزوم فعالیت تمامی واحد های فعال در سطح استان پیرامون تهیه تجهیزات مورد نیاز سیستم دوگانه تآکید شد که همکاری و همراهی تمامی دستگاه های اجرایی در محقق شدن این مهم را لازم دانستند.

در پایان جلسه نیز اعضای حاضر در جلسه اجرای مانورهایی در زمینه ارزیابی خبازی ها و نحوه ارائه خدمات خود در هنگام وقوع حوادث طبیعی و غیر طبیعی را حائز اهمیت دانسته و موضوعاتی جهت سناریو نویسی و اجرای آن مطرح گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر