۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۵۱۴۶۴
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از اثربخشی اجرای برنامه‌های این شرکت برای کنترل و کاهش اوج مصرف برق در استان خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، سیدمحمد موسوی‌زاده صبح امروز در سومین جلسه مدیریت مصرف صنعت برق کشور با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، مدیرعامل شرکت توانیر و مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق، با ارائه گزارشی پیرامون برنامه‌های پاسخگویی بار در سال جاری اظهار کرد: مدیریت سمت تقاضا و جامعه هدف را مبتنی بر تحلیل ترکیب مصرف قرار داده تا بتوان در گذر از اوج بار تابستانی موفق عمل کرد.

وی افزود: برنامه تغییر روزهای تعطیل جمعه با یکی از روزهای هفته با توجه به زون‌بندی شهرک‌های صنعتی انجام‌ شده و با اجرای آن در روز نهم تیر ماه سال جاری، دو درصد اوج بار تقلیل یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه‌های اوج بار امسال، 164 مورد جلب همکاری و عقد تفاهم‌نامه با مشترکان صنعتی با ظرفیت 110 مگاوات انجام گرفته است.

موسوی‌زاده اضافه کرد: بازرسی از وضع مصرف برق دستگاه‌های اجرایی، نشست با گروه‌های مرجع و مؤثران استان شامل ائمه جمعه، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، مدیران دستگاه‌های اجرایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، ارائه گزارش در جلسه شورای اداری و اطلاع‌رسانی رسانه‌ای مهم‌ترین اقدامات این شرکت برای کاهش اوج بار به شمار می‌روند.

وی اظهار کرد: بر اساس گزارش بازرسان این شرکت، اداراتی که تجهیزات سرمایشی و روشنایی را در پایان وقت اداری از مدار خارج نکنند، تذکر لازم را دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه در این زمینه همکاری‌های مناسبی از سوی دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته و نمودار مقایسه‌ای رفتار مصرفی ادارات از طریق کنتورهای هوشمند رصد و پایش می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر