۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۵۱۴۵۳
امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه کمبود آب مشکل بزرگ سمنان است، گفت: انتقال آب از دریای خزر باید جدی‌تر پیگیری شود.

به گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام‌ غلام‌حسین مهدوی‌نژاد استان سمنان اظهار کرد: مشکل اصلی کشور، تولید، معیشت و بیکاری بوده که مردم را رنج می‌دهد و مشکلاتی برایشان ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر اینکه تورم و بیکاری را در استان سمنان هم همچون سایر نقاط کشور شاهد هستیم، تصریح کرد: کارخانه‌ها در تولید در شهرک‌های صنعتی استان سمنان با مشکل مواجه هستند و واحدهایی تعطیل می‌شوند؛ تعدیل نیرو گزارش شده و مشکلی کشوری است و به تدبیر دولت و عزم ملی قوا نیاز دارد.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه مسؤولان باید نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم و تنگناهای اقتصادی کشور هوشیار و بیدار باشند، اضافه کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مسؤولان برای رفع مشکلات کشور روی پای خود بایستند و تولید ملی را رونق دهند.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه حمایت از تولید ملی نباید زبانی باشد، تصریح کرد: این حمایت‌ها را باید در عمل با ساماندهی واردات و صادرات و ارائه تسهیلات ارزان به تولیدکنندگان و درمجموع رفع عملی موانع تولید شاهد باشیم.

وی با تأکید بر اینکه کمبود آب مشکل اصلی سمنان است، اضافه کرد: با توجه به اینکه در منطقه‌ای کویری قرار داریم، با مشکل کم‌آبی مواجه هستیم.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی قوی در استان سمنان برای مهار سیلاب‌ها نشده است، تصریح کرد: کمبود آب مشکل بزرگ سمنان است و اقدام جدی برای رفع این مشکل از سوی مسؤولان استان باید انجام شود.

مهدوی‌نژاد اظهار کرد: بحث انتقال آب از دریای خزر که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است، باید جدی‌تر پیگیری شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر