۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۵۱۳۰۰
هیأت وزیران در جلسه صبح چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری، اساسنامه شرکت مادرتخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور را اصلاح کرد.

به گزارش پایداری ملی، هیأت وزیران در جلسه صبح چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری، اساسنامه شرکت مادرتخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور را اصلاح کرد.

هیأت وزیران ضمن اصلاح اساسنامه شرکت یاد شده، با افزایش سرمایه این شرکت به میزان ۲۵۳ میلیارد و ۵۸۸ میلیون و ۲۲۰ هزار ریال موافقت کرد و بدین ترتیب سرمایه این شرکت به ۷۳۴ میلیارد و ۹۹۱ میلیون و ۲۲۰ هزار ریال رسید.

هیأت دولت در ادامه، به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، لایحه آیین‌نامه مؤسسه‌های به رسمیت شاخته شده (آر-او) در خصوص ارائه خدمات صدور گواهینامه‌های قانونی فنی و ایمنی دریایی الحاقی به کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا (سولاس) را به تصویب رساند.

این آیین‌نامه به عنوان سندی یکپارچه و معیاری بین‌المللی و دارای معیار حداقلی در برابر موسسه‌هایی است که برای به رسمیت شناخته شدن و واگذاری اختیارات مورد ارزیابی قرار می گیرند.

این سند به عنوان راهنمایی برای کشور صاحب پرچم در نظارت موسسات ارائه کننده خدمات صدور گواهینامه‌های قانونی فنی و ایمنی دریایی الحاقی به کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا (سولاس) به کار می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر