۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۵۱۲۹۱
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروهی در مجلس برای مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا علیه ملت ایران خبر داد و گفت: این کارگروه به دستور رئیس مجلس تشکیل شده است.
به گزارش پایداری ملی، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، از تشکیل کارگروهی جهت مقابله با سیاست‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در مجلس خبر داد و گفت: به دنبال اقدامات و سیاست‌های مداخله‌گرانه و یک‌جانبه دولت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران،‌ کارگروه طراحی اقدامات متقابل در حوزه قانونگذاری به منظور مقابله با سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه کشورمان در مجلس تشکیل شد.

وی افزود: بنابه دستور آقای لاریجانی رئیس مجلس، این کارگروه متشکل از کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی، قضایی و حقوقی، اقتصادی، برنامه و بودجه، انرژی، صنایع و معادن، عمران و مرکز پژوهش‌های مجلس، برای طراحی قوانین لازم در جهت مقابله با سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه کشور تشکیل شده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو کرده است، با تشریح اقدامات خصمانه آمریکا علیه ملت ایران در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به‌ویژه ماه‌های اخیر، تشکیل این کارگروه را گام مهمی در راستای تدوین و طراحی اقدامات متقابل در حوزه قانونگذاری علیه سیاست‌های خصمانه آمریکا دانست.

جلالی در پایان با اشاره به قوانین مصوب مجلس در زمینه مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا، خاطرنشان کرد: تشکیل این کارگروه انسجام بیشتری به اقدامات مجلس شورای اسلامی در حوزه قانونگذاری برای مقابله با اقدامات آمریکا می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر