۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۱۲۶۶
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: برش استانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با 222 برنامه با توجه به محتوا در سطح استان، منطقه‌ای و مدرسه اجرا می‌شود.

به گزارش پایداری ملی، هادی زارع‌پور در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان در سی‌سخت اظهار کرد:‌ راهبرد کلی آموزش و پرورش کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزش و پرورش با لحاظ کردن سند تحول بنیادین و سایر نظام های شش گانه آن است.

وی گفت: برش استانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با 222 برنامه با توجه به محتوا در سطح استان، منطقه‌ای و مدرسه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به الزامات 20گانه پروژه مهر یادآور شد: موضوع ساماندهی و سازماندهی،شروع به موقع سال تحصیلی-صدور ابلاغ ها،ثبت نام دانش‌آموزان، توزیع کتب درسی و سنجش سلامت بدو ورود به دبستان از جمله موارد مورد تأکید است.

 زارع‌پور به برنامه‌های اولویت‌دار سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت: 222برنامه برای سال تحصیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد قابلیت اجرایی دارد.

وی هدف از اجرای پروژه مهر را اقدامی سازنده و قابل توجه در سال تحصیلی جدید عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش استان به لحاظ نیروی انسانی و ساماندهی آن در این ادارات کل کشور بهترین وضعیت را دارد که باید تلاش کنیم کیفیت کار از گذشته بهتر شود.

ابراهیم ریاضی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا با ارائه گزارشی از فعالیت‌های آموزش و پرورش در شهرستان دنا گفت: در این شهرستان 900 فرهنگی کار تدریس 7 هزار و 400 دانش‌آموز را در 154 آموزشگاه برعهده دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر