۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۵۱۲۲۱
سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی تاکید کرد:
جلسه هماهنگی با مدیرعامل بهره برداری مترو تبریز با حضور سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این جلسه آقایی سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان گفت: کاربری مترو از سالیان نخست محدود به اهداف ترانزیتی نمی شد و قطارهای شهری به عنوان پناهگاه و محل امن عمومی مورد استفاده قرار می گرفتند. ایشان خاطر نشان کردند می توان از فضاهای ایستگاه قطار شهری تبریز با کاربری چند منظوره بهره برد.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی در ادامه به تهدیداتی که متوجه قطار شهری می باشد، من جمله وقوع انفجار، انتشار مواد شیمیایی، حمله سایبری، گروگانگیری و خرابکاری، اشاره کرده و از مسئولین قطار شهری تبریز خواست تا با دقت بیشتری، تهدیدات را رصد کنند. ایشان وجود رمپ خروجی آمبولانس، پایگاه های امداد اضطراری برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و توجه به امور آموزش متولیان و کارکنان مترو را از اولویت های این مجموعه برشمرد.

وی همچنین اجرای رزمایش های مختلف در مترو را با سناریوهای متنوع، عاملی جهت ایجاد آمادگی برای مسئولین و کارکنان برشمرد. آقایی در انتها رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل در قطار شهری تبریز و حومه را متذکر شده و خواستار توجه بیشتر به مباحث پدافندی در طراحی ایستگاه های جدید مترو شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر