۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۱۲۱۶
فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل بر حفظ و صیانت مجموعه تأکید داشته و توجه مدیریت سد الغدیر بر رعایت الزامات پدافند غیرعامل که موجب پیشگیری و رفع هرگونه تهدیدات می شود را ضروری دانست.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه ارتقاء سطح حفاظت، ضریب امنیت و رعایت الزامات پدافند غیرعامل سد الغدیر ساوه با حضور فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل، میرزایی فرماندار ویژه شهرستان ساوه، آدینه مدیرکل امنیتی و انتظامی، محمدی مدیرکل منابع طبیعی استان، آمره ای مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ومدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ساوه در روز دوشنبه مورخ 98/4/10 در محل سد الغدیر ساوه برگزار شد.

 در این جلسه فراهانی بر حفظ و صیانت مجموعه تأکید داشته و توجه مدیریت سد الغدیر بر رعایت الزامات پدافند غیرعامل که موجب پیشگیری و رفع هرگونه تهدیدات می شود را ضروری دانست.

فراهانی افزود: اقدامات خوبی در زمینه نصب دوربین های نظارتی و علائم هشدار صورت گرفته و بایستی نسبت به تجهیز پرسنل انتظامی نیز تلاش شود تا سد از نظر حفظت و مراقبت به حد قابل قبولی برسد. 

در ادامه جلسه آمره مدیر عامل شرکت آب منطقه ای عنوان داشت: در پی سیلاب ها و تخریب جاده جنبی سد جهت دسترسی اهالی روستا ها با مشکلاتی مواجه شدیم که با همکاری شبانه روزی و تلاش پرسنل توانستیم ضمن انجام وظایف ذاتی یعنی حراست از سد الغدیر توانستیم  جهت تردد اهالی به روستاها و استفاده از مسیر ها تدابیری را اتخاذ نماییم.

 همچنین مهندس شاهرخ مدیر سد الغدیر نیز به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت آبگیری سد و فعالیت های مجموعه پرداخت و گفت: بیش از ده میلیون متر مکعب از آب شرب شهرستان ساوه از سد الغدیر تأمین می شود که کیفیت آب شرب شهرستان به مراتب بهتر شده و همچنین نیروگاه تولید برق سد پس از 24 سال خاموشی به برکت شرایط آبی سالجاری در حال بهره برداری می باشد و 4مگاوات برق در ساعت تولید میکند. میرزائی فرماندار شهرستان ساوه نیز مواردی را در راستای موضوع جلسه مصوب نمودند.

در پایان جلسه نیز بر لزوم فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم پیرامون ممنوعیت شنا در سدها وآبگیر ها تأکید و برای آموزش مردم در این خصوص تصمیماتی گرفته شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر