۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۱۲۱۵
مانور دورمیزی طرح اضطراری فرودگاه اراک با حضور نمایندگان اداره کل پدافند غیرعامل و مدیران و مسئولان دستگاه های مرتبط در روز چهارشنبه مورخ 98/4/5 در محل فرودگاه شهر اراک برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مانور دورمیزی طرح اضطراری فرودگاه اراک با حضور نمایندگان اداره کل پدافند غیرعامل و مدیران و مسئولان دستگاه های مرتبط در روز چهارشنبه مورخ 98/4/5 در محل فرودگاه شهر اراک برگزار شد.

 فرودگاه ها همواره از اهداف اولیه حملات بوده و تهدیدات انسان ساخت و یا دشمن ساز آنها را به مکان های حائز اهمیتی تبدیل کرده اند که بایستی دستگاه های ایمنی، امنیتی و امدادی آمادگی لازم برای مقابله با چنین تهدیداتی را داشته باشند. در این جلسه پیرامون برگزاری مانور طرح اضطراری فرودگاه اراک هماهنگی و برنامه ریزی شد.  

برگزاری مانور اضطراری فرودگاه اراک بر اساس الزامات سازمان هواپیمایی کشوری بمنظور ارزیابی آمادگی و شناسایی نقاط قوت و ضعف، انجام عملیات در شرایط اضطراری و با حضور ارگان‎ها و نهادهای ایمنی، امدادی، آتشنشانی و امنیتی برگزار می‎شود که طرح اضطراری آن در حال تکمیل است.

 در این جلسه بر لزوم عضویت ثابت اداره کل پدافند غیرعامل در کاگروه ها نیز تأکید شد. در پایان جلسه مقرر شد دبیرخانه ای فعال در فرودگاه تشکیل شده تا موضوعات مربوطه را بطور مستمر پیگیری کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر