۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۱۲۱۴
فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی: تهدیدات در حوزه کشاورزی، دام، طیور و آبزیان باید در ذیل قرارگاه پدافند زیستی و کارگروه های ذیربط با جدیدت دنبال شود.
سید محمد قائم مقامی فرد

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از اراک، جلسه کمیسیون بیوتروریسم استان به ریاست مدیر کل پدافند غیرعامل و با حضور اعضای عضو کمیسیون در روز چهارشنبه مورخ 98/3/29 در محل اداره کل پدافند غیرعامل استانداری مرکزی برگزار شد. 

در این جلسه فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل پیرامون تهدیدات در حوزه کشاورزی، دام، طیور و آبزیان مباحثی را مطرح کرده و بر رصد و پایش اینگونه تهدیدات در ذیل قرارگاه پدافند زیستی و کارگروه های ذیربط تأکید کرد.    

در این نشست زاهدی مسئول کمیته پدافند غیرعامل در سازمان جهاد کشاورزی از فعالیت های این سازمان در حوزه مدیریت تهدیدات زیستی و آفات پیشروی کشاورزان در فصل گرما گزارشاتی را ارائه و برنامه های سازمان جهاد کشاورزی جهت مقابله با خطرات و کنترل تولید و پخش محصولات کشاورزی را تشریح کرد.

 همچنین تصمیماتی در خصوص تأمین سموم برای مبارزه با آفات نباتی و انهدام سموم تاریخ گذشته گرفته شد.

 در ادامه جلسه از اکبری رئیس شبلات استان مرکزی از ظرفیت بالای استان در حوزه پروش آبزیان خبر داد و تهدیدات و بیماری های در این بخش را از اهمیت بالایی برشمرد.

در پایان جلسه نیز اعضای حاضر در جلسه بر نقش آموزش برای مدیران، کارکنان و کشاورزان در حوزه جنگل‌ها، آب بندان ‌ها، سدها، الگوهای استفاده از سموم تأکید کرده و ظرفیت های موجود در این بخش را حائز اهمیت دانستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر