۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۱۱۸۸
امام جمعه سرخه با بیان اینکه به فرمایش رهبر معظم انقلاب، مذاکره آمریکایی عملیات فریب است، گفت: مبارزه صحیح و قاطع با مفسدان و اخلال‌گران نظام اقتصادی صورت گیرد.
به گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام‌ مصطفی فاطمی‌بصیر با اشاره به مسائل مختلف کشور، اظهار کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مذاکره به‌صورت جدی منتفی است.

امام جمعه سرخه ادامه داد: کسی نباید نسبت به مذاکره آمریکایی مغرور شود، آن‌هم بدون هیچ پیش‌شرطی؛به فرمایش رهبر معظم انقلاب این عملیات فریب است و نباید گول آنها را خورد.

فاطمی‌بصیر با تأکید بر اینکه نباید هیچ چشم‌داشتی به اروپا و غرب داشته باشیم، تصریح کرد: تجربه نشان داده است که اروپایی‌ها در واقع آلت دست آمریکایی‌ها هستند و باید به داشته‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های داخلی خودمان توجه کنیم.

وی تأکید کرد: یکی از این داشته‌ها، بهره‌مندی از نیروهای مولد، مؤمن، فعال، کارآمد، مدیر و مدبر و ترجیحاً جوان است که باید موردتوجه قرار بگیرد.

امام جمعه سرخه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید جدی موردتوجه قرار گیرد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌شان این موضوع را مورد تأکید قرار دادند و فرمودند که دغدغه اصلی مسؤولان باید رفع مشکلات اقتصادی باشد.

دولت و مسؤولان بدنه اقتصاد کشور را تعمیر کنند

فاطمی‌بصیر با تأکید بر اینکه دولت و مسؤولان بدنه اقتصاد کشور را تعمیر و مرمت کنند، اضافه کرد: مبارزه صحیح و قاطع با مفسدان و اخلال‌گران نظام اقتصادی باید جدی‌تر باشد و این موضوع بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه به‌طور مثال انتظار می‌رفت، سفر نخست‌وزیر ژاپن میانجی‌گرایانه باشد، تصریح کرد: نخست‌وزیر ژاپن آمد که پیغام ترامپ را به شخص رهبر معظم انقلاب تقدیم کند.

امام جمعه سرخه با بیان اینکه معلوم شد که هدف نخست‌وزیر ژاپن از سفر به ایران، تأمین انرژی موردنیاز کشورش و حسن تعامل معاملات تجاری با ایران بوده است، اضافه کرد: باید این موضوع را برجسته کنیم؛یعنی شأن نخست‌وزیر ژاپن برای خودش اجل بر این است که بیاید دلال یا واسطه رئیس‌جمهور آمریکا باشد.

فاطمی‌بصیر با تأکید بر اینکه دغدغه نخست‌وزیر و مقامات ژاپنی تعامل حداکثری با نظام جمهوری اسلامی ایران است و اینکه انرژی داخل را با استفاده از نفت ایران تأمین کنند، افزود: در نقطه مقابل ما هم به آن‌ها نیاز داشته و تعامل جدی و فراوانی برای همکاری با ژاپنی‌ها داریم.

وی با اشاره به اینکه باید دغدغه ژاپنی‌ها در راستای تأمین انرژی داخل این کشور را برجسته کنیم، اظهار کرد: اینکه بگوییم نخست‌وزیر ژاپن آمده است تا وساطت کند و بحث مذاکره را پیش بکشد، یک اقدام حاشیه‌ای است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر