۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۵۱۱۰۱
نماینده اتحادیه اروپا در حوزه محیط زیست عنوان کرد:
‌سرتیم نمایندگان اتحادیه اروپا در حوزه محیط زیست که برای بررسی شرایط زیست محیطی به خوزستان سفر کرده اند، گفت: در ایران با وزارت نیرو در خصوص منابع آب مانند آلودگی دریایی و آب و با سازمان محیط زیست در مورد مدیریت هوا همکاری می‌کنیم.
به گزارش پایداری ملی، آنیتا ریچ در نشستی در ۸ تیرماه در خصوص آلودگی هوا در استانداری خوزستان اظهار کرد: شرکت در این جلسه در روز تعطیل نشان دهنده علاقمندی به همکاری مشترک است که امیدواریم ما نیز بتوانیم با پیشنهادات و راهکارهایی که ارائه می‌دهیم علاقمندیمان به همکاری را نشان دهیم.

وی افزود: در واقع ما یک تیم متشکل از کشورهای مختلف اروپایی هستیم که اکنون در حال کار کردن در پروژه‌ای در خصوص محیط زیست با ایران هستیم. تأمین مالی این پروژه به صورت مشترک توسط اتحادیه اروپا و سازمان حفاظت محیط زیست انجام می‌شود.

ریچ بیان کرد: در ایران با وزارت نیرو در خصوص منابع آب مانند آلودگی دریایی و آب و در مورد مدیریت هوا با سازمان محیط زیست همکاری می‌کنیم.

وی گفت: خوزستان به عنوان پایلوت انتخاب شده است که امروز درباره آلودگی هوا صحبت می‌کنیم. در این راستا کارشناسان مطرح اتحادیه اروپا که در این زمینه کار کرده اند را با خود همراه کرده ایم. ما از فنلاند، اتریش و آلمان در در زمینه‌های مختلف همکاری می‌کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر